نگرانی حاج منصور ارضی از کمین دشمن در فضای مجازی

نگرانی حاج منصور ارضی از کمین دشمن در فضای مجازی
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵

مداح و ذاکر پیشکسوت اهل بیت(ع) در همدان گفت: هیات ها باید تمام اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان را با هر ظاهر و پوششی که هستند پذیرا باشند و آنها را با ارزش ها و معارف اهل بیت (ع) آشنا کنند.

به گزارش گرداب، حاج منصور ارضی، مداح و ذاکر اهل بیت(ع) در همایش بیداری فاطمی که در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد، گفت: دشمنان کور دل اسلام نمی فهمند جوانان ما با توسل به اهل بیت (ع) هرگز گمراه نمی شوند.
 
وی با بیان اینکه مکر و حیله دشمنان به خودشان بر می گردد، افزود: در عصر کنونی برخی  انسانهای والای هستند که با ایثار و جانفشانی ارزش های دین را در جامعه حفظ می کنند که مدافعان حرم نیز  با جانفشانی از حریم اسلام و دین دفاع و پاسداری می کنند.
 
وی با اشاره به اینکه باید در عصر کنونی به نسل جوان خوراک فکری دهیم و آنها را با ارزش های ناب اسلامی و دینی آشنا کنیم ، اظهار داشت: دشمنان در کمین هستند تا در فضای مجازی به جوانان خوراک مسموم بدهند.
 
ذاکر و مداح پیشکسوت اهل بیت (ع) ادامه داد: هیات ها باید  تمام اقشار مختلف مردم بویژه نسل جوان را با هر ظاهر و پوششی که هستند پذیرا باشند و آنها را با ارزش ها و معارف اهل بیت (ع) آشنا کنند.
 
حاج منصور ارضی اظهار داشت:عشق به اهل بیت علیهم السلام زمینه ساز عشق به خداوند است و دوست داشتن اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و آله مهر ورزیدن به ارزش های والای الهی است.
 
وی بیان کرد: رسیدن به قله رفیع کمالات معنوی و انسانی بدون دوستی اولیاء الهی ممکن نیست و پذیرش اعمال و زحمات یک مسلمان در گرو محبت و ولایت اهل بیت علیهم السلام می باشد.
منبع: شبستان