گسترش تولید محتوای بومی در فضای مجازی

گسترش تولید محتوای بومی در فضای مجازی
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۶

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت بر گسترش تولید محتوای بومی در فضای مجازی مطابق با الزامات شبکه ملی اطلاعات و کسب جایگاه مناسب در منطقه، تاکید کرد.

به گزارش گرداب، صادق عباسی شاهکوه در مراسم معارفه اش به عنوان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با تاکید بر توجه ویژه وزیر ارتباطات بر حضور موثر ایران در عرصه ارتباطات بین الملل، گفت: تأمین درآمد شرکت ارتباطات زیرساخت باید از محل ترانزیت ارتباطی دیتا اتفاق بیافتد.

وی گفت: وزیر ارتباطات در حکمی که برای اینجانب ابلاغ کرد بر تحقق برنامه ششم توسعه و اسناد بالادستی نکاتی را مورد تاکید قرار داد که مهمترین آن پیشران بودن در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

عباسی شاهکوه با تاکید براینکه برای تحقق این هدف باید شبکه ای قوی، مطمئن و پایدار ایجاد کنیم، اضافه کرد: با توجه به الزامات شبکه ملی اطلاعات و کسب جایگاه مناسب در منطقه، باید تولید محتوای بومی در فضای مجازی را گسترش دهیم.

در این مراسم، فرهاد معارفی نائب رئیس هیأت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت نیز افزایش ظرفیت پهنای باند، ظرفیت ترانزیت ارتباطات بین الملل، ارتقاء ظرفیت ارتباطی کشور و فراهم کردن زیرساختهای لازم جهت توسعه شبکه ملی اطلاعات به صورت موثر را از برنامه های عملیاتی پیش روی شرکت ارتباطات زیرساخت عنوان کرد.