وزیر ارتباطات تاکید کرد

افزایش بهره‌وری با کمک فناوری اطلاعات

افزایش بهره‌وری با کمک فناوری اطلاعات
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات تاکید کرد: ما باید بهره‌وری را با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات را بالا ببریم.

به گزارش گرداب، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز در مراسم هفتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات( فاوا ) و یکصد و چهل و یکمین سالگرد تاسیس وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: ما به لطف خداوند و زحمات همه همکاران موفق بودیم تمامی شاخص‌های عمومی و اختصاصی را در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توسعه بدهیم.

او همچنین گفت: کسانی که مانع رشد خلاقیت‌های جوانان در حوزه فناوری اطلاعات  با هر شیوه‌ای  می‌شوند، ضربه به حاکمیت آینده ایران می‌زنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: با دست روی دست گذاشتن ابزارهای بین‌المللی روی کار آمده و حاکمیت‌مان را در دنیای آتی از دست خواهیم داد.

وی ادامه داد: امروز هنوز از ما سوال می‌شود چرا از کسب و کارهای نوپا حمایت می‌کنید، اینها عامل نفوذند، اما باید گفت که لازم است جوانها را برای خودمان حفظ کنیم، ممکن است جوانها از من وزیر گلایه داشته باشند، باید بگذاریم حرف بزنند، تا امید برایشان ایجاد شود تا بدانند حرف هایشان شنیده و پیگیری می شود.
 

آذری جهرمی همچنین تاکید کرد که از ظرفیت علما، دانشمندان و متخصصان استفاده کنیم تا با رقم زدن اقتصاد دیجیتال، خودمان سهمی در بازار جهانی داشته باشیم؛ اشکالات را درحوزه مقابله با فساد از طریق ICTحل کنیم.