Gerdab.IR | گرداب

شبکه او آی پی ان؛

پشت دوربین شبکه من و تو چه می گذرد؟

تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

شبکه من و تو از سوی یک شخص آمریکایی و آقایان عباسی و فاضلی (دو مدیر تلویزیون آزادی) مدیریت می شود و عجیب اینکه شخصی که مدیر یک تلویزیون سیاسی بوده، حالا مسئول یک شبکه فرهنگی شده است!

به گزارش گرداب به نقل از جام نیوز، "مهران عبدشاه"، مدیر شبکه "او آی پی ان" در رابطه با نوع فعالیت شبکه "من و تو" و خیانت این شبکه به ملت ایران گفت: «شما نمی دانید صاحب من و تو کیست و از کجا شروع شده؛ آقای "عباسی"، مدیر شبکه من و تو مدیر سابق تلویزیون آزادی است و عجیب اینکه شخصی که مدیر یک تلویزیون سیاسی بوده، حالا مسئول یک شبکه فرهنگی شده است.»

وی در ادامه با بیان اینکه شبکه من و تو از سوی یک شخص آمریکایی و آقایان عباسی و فاضلی (دو مدیر تلویزیون آزادی) مدیریت می شود، گفت: «جالب است باید روزی کتابی به نام آن سوی آب ها چه می گذرد؟ و یا پشت دوربین مخفی نوشته شود!»

مدیر شبکه او آی پی ان با اشاره به ناکامی شبکه من و تو در رسیدن به اهدافش گفت: «من و تویی‌ها انتظار داشتند تو را در شبکه شان زیاد کنند ولی من و تو 2 تبدیل به من و تو 1 شد و من و تو 1 هم به یک باره از برنامه ای که فقط یک میلیون دلار هزینه یک برنامه اش می کرد الان تکرار برنامه ها و پخش فیلم دارد.»

وی در پایان با اشاره به مشترک بودن اهداف مدیران شبکه فارسی وان و من و تو گفت: «اگر من و تو دوام بیاورد می آیم و خیلی چیزها را می‌گویم.»

"رابرت مرداک"، مدیر شبکه فارسی وان و مدیر مجلات و شبکه های پورنو دنیا و "کیوان عباسی"، مدیر سابق تلویزیون سیاسی آزادی با نشانه گرفتن فرهنگ اصیل ایرانی سعی دارند با تلاش و همکاری یکدیگر به هدف خود برسند اما مردم ایران تاکنون آنان را ناکام گذاشته اند.

مدیر شبکه او آی پی ان پیش از این ضمن تشبیه شبکه من و تو به بادکنکی که بادش در رفته است! تعطیلی این شبکه را پیش بینی کرده بود.