Gerdab.IR | گرداب

رابرت مرداک: دولت انگلیس دیوانه است

تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

مرداک که خود در معرض اتهامات و رسوایی رسانه‌ای شدید قرار دارد، سعی در پیوستن به موج انتقادات و نزدیک شدن به نظرات و موضع‌گیری‌های مردم انگلیس را دارد.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه ایندیپندنت، "رابرت مرداک"، مالک امپراطوری رسانه‌ای غرب برنامه جدید انگلیس در قبال صندوق بین‌المللی پول را به تمسخر گرفت.

مرداک، مالک 81 ساله گروه رسانه‌ای "نیوز اینترنشنال" که به عنوان امپراطور رسانه‌ای غرب به حساب می‌آید، روز گذشته در شبکه اجتماعی توئیتر با دیوانه خواندن دولت انگلیس، وزرای کابینه انگلیس را به دلیل تصویب طرح کمک مالی به صندوق بین‌المللی پول مورد تمسخر قرار داد.

مرداک در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: دولت 10 میلیارد پوند دیگر برای کمک به اروپا در اختیار صندوق بین‌المللی پول می‌گذارد؛ برای انجام این کار باید دیوانه باشیم. حتی آمریکا یا چین هم چنین کاری نمی‌کنند. آن هم در زمانی که برای غذای گرم مالیات وضع می‌کنند.

تصمیم دولت انگلیس در کمک به صندوق بین‌المللی پول آن هم در زمانی که مردم این کشور باید هر روز مالیات‌های بیشتری بپردازند موجب بروز انتقادات گسترده در این کشور شده است.

در این بین مرداک هم که خود در معرض اتهامات و رسوایی رسانه‌ای شدید قرار دارد، سعی در پیوستن به موج انتقادات و نزدیک شدن به نظرات و موضع‌گیری‌های مردمی را دارد.

روز جمعه از کتابی رونمایی شد تحت عنوان: "برای تماس با مرداک، M را فشار دهید" که انتشار این کتاب ابعاد بسیار گسترده‌تری از تخلفات رسانه‌ای و سیاسی مرداک را افشا کرده است.

منبع: فارس