Gerdab.IR | گرداب

گرداب/ برنامه هیئات مذهبی در سالروز شهادت امام علی‌النقی علیه‌السلام

تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۱

بسیاری از هیئات مذهبی تهران برنامه‌ های ویژه خود را در ایام شهادت ایشان و هتاکی ملعونین، نسبت به ساحت مقدس امام هادی علیه السلام، اعلام کرده‌اند.

به گزارش گرداب، همزمان با سالروز شهادت دهمین امام شیعیان، حضرت امام هادی النقی‌علیه‌السلام، بسیاری از هیئات مذهبی تهران برنامه‌ های ویژه خود را در ایام شهادت ایشان و محکوم کردن اهانت هتاکان نسبت به ساحت امام هادی علیه السلام، اعلام کرده‌اند.

برخی از برنامه های هیئات مذهبی بدین شرح هستند:

برنامه هیئات مذهبی
1. ریحانة النبی سلام الله علیهما:
شب شهادت، حاج مهدی توکلی از ساعت 22:30 – میدان تجریش مسجد گیاهی

2. هیئت ثارالله:
پنج‌شنبه بعد از نماز مغرب – دکتر رفیعی – حاج محمد طاهری – مسجد الهادی

3. هیئت الرضا علیه السلام:
جمعه ساعت 21 - عبدالرضا هلالي، ميدان خراسان

4.    هیئت عشاق العباس:
چهارشنبه بعد از نماز مغرب – روح الله بهمنی

تجمع هیئات مذهبی
1. هیئات مذهبی شرق تهران برای محکومیت اهانت به ساحت امام هادی‌علیه‌السلام، جمعه 5 خرداد همزمان با سالروز شهادت آن حضرت، بعد از نماز مغرب و عشا مقابل مسجد شهید بهشتی واقع در میدان نبرد تجمع می‌کنند.

2. اجتماع بزرگ عزاداران جمعه ساعت 13:30 – مسجد اعظم تجریش به طرف مسجد همت آستان امام زاده صالح علیه السلام
متن اطلاعیه بدین شرح است:
بِاَبى اَنْتُمْ وَ اُمّى وَ نَفْسى، کَیْفَ اَصِفُ حُسْنَ ثَنآئِکُمْ، وَ اُحْصى جَمیلَ بَلائِکُمْ، وَ بِکُمْ اَخْرَجَنَا اللهُ مِنَ الذُّلِّ، وَ فَرَّجَ عَنّا غَمَراتِ الْکُرُوبِ، وَ اَنْقَذَنا مِنْ شَفا جُرُفِ الْهَلَکاتِ وَ مِنَ النّارِ، بِاَبى اَنْتُمْ وَ اُمّى وَ نَفْسى، بِمُوالاتِکُمْ عَلَّمَنَا اللهُ مَعالِمَ دِینِنا، وَ اَصْلَحَ ما کانَ فَسَدَ مِنْ دُنْیانا
چگونه در برابر دشمنان دین و عترت سکوت کنیم و لب فرو بندیم؟ چگونه به ساحت آموزگار جامعه کبیره اهانت کنند و لب به شکوه و لعنت نگشاییم؟ قلوب دل‌شکستگان در هجوم سهمگین هتک حرمت به امام مظلوم ما شکسته تر از قبل است و جراحتی به عمق دشمنی های تاریخ در نهانش نمایان است، اما دل‌شکستگی از دشمنان دلخستگی به بار نیاورده و فریاد "یا مُنتَقم اِنتَقِم" بر لسان هر محب و عاشقی جاری است.
به امید روزی که در رکاب فرزندش حیدر گویان پرچم شیعه را در انتهای افق بکوبیم.
جمعی از محبان و عاشقان خاندان طهارت برای عرض تسلیت خدمت مادر سادات حضرت زهرا سلام الله علیها و امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، قصد داریم در روز جمعه مورخ پنجم خرداد ماه سال 1391 پس از نماز ظهر، از مقابل مسجد اعظم تجریش به سمت میدان تجریش و آستان مبارک امامزاده صالح ابن موسی حرکت کنیم تا با حضورمان تسلی خاطر باشیم بر دل داغدیده حضرت صاحب العصر و الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف.

3. هیئت‌های مذهبی شهر قم روز جمعه در اقدامی هماهنگ با حرکت از هفت نقطه شهر قم به سمت حرم حضرت معصومه‌سلام‌الله‌علیها، هتک حرمت به ساحت امام هادی‌علیه‌السلام را محکوم می‌کنند.

4. هیئت لواءالزینب سلام الله علیها قم نیز طی بیانیه ای کرده است:
اللهم عجل الولیک الفرج
دسته عزاداری و تجمع اعتراض آمیز به هتک حرمت اهل بیت علیهم السلام
 شیعه احساس خطر می کند. بوی مکر و حیله وهابیت به مشام می رسد ...!! شیعه!! با توهین نسبت به شخصیت نورانی و معصوم امام هادی علیه السلام و اهانت به گنبد مشعشع و نورانی کریمه اهل بیت خانم حضرت معصومه سلام الله علیها در فضای مجازی ، باعث آشکار شدن هر چه بیشترمظلومیت اهل بیت پیامبرصلوات‌الله‌علیه‌وآله شدند. دشمنان دین تهدید کرده اند حرم حضرت رقیه خاتون سلام الله علیها را ویران سازند. آیا بنشینیم و بنت الحسین را دوباره در وسط خرابه ببینیم ؟!  آیا سکوت کنیم تا قصه بقیع و سامرا تکرار شود هرگز...!!
هرگز ... !!
بقیع را نبودیم، سامرا را خواب بودیم اما اینک فرق می کند...
زمان: پنج شنبه چهارم خرداد ماه 1391 ساعت 18
مکان: قم، خیابان صفائیه، مسجد رفعت به طرف حرم مطهر

5. اجتماع بزرگ حزب الله سایبر:
به منظور پاسداشت مقام امام دهم شیعیان امام علی النقی الهادی علیه السلام و همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر هشتمین همایش حزب الله سایبر با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین استاد پناهیان برگزار می شود.

در پی انتشار مطالب و محتوای توهین آمیز از سوی برخی از کاربران معاند، مرتد و بعضا جاهل و نادان که یا مستقیما و دانسته در نقشه شوم صهیونسیت ها به منظور تقدس زدایی از اندیشه ها، مقدسات و نمادهای مذهبی جهان اسلام بالاخص شیعیان مشغول به بازی شده اند و یا از روی جهالت دشمنان دین و انقلاب را یاری می دهند، حزب الله سایبر ضمن محکوم کردن این اقدامات و اعلام انزجار از این فعالیت های کور و شرارت بار، گردهمایی با هدف همگرایی هر چه بهتر و بیشتر بین فعالین فضای مجازی تدارک دیده و بدین منظور از تمامی افسران جنگ نرم و فعالان فضای مجازی دعوت می شود که با حضور خود ضمن پاسداشت مقام امام هادی علیه السلام ما را در برقراری انسجام هرچه بیشتر بین نیروهای مذهبی و انقلابی در فضای مجازی جهت رویارویی با این گونه اقدامات هتاکانه یاری دهند.

زمان: چهارشنبه سوم خردادماه - ساعت 17 لغایت 20
مکان: خیابان طالقانی جنب میدان فلسطین - سینما فلسطین

گرداب آماده دریافت اخبار مربوط به برگزاری مراسم سالروز شهادت امام هادی علیه‌السلام است.