Gerdab.IR | گرداب

ازدواج با تصاویر مستهجن!

تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۱

20 درصد از 800 شرکت‌کننده ترجیح می‌دهند که به جای برقراری رابطه جنسی با همسران خود، تصاویر مستهجن تماشا کنند.

به گزارش گرداب به نقل از دیلی میل، بعد از اخبار فراوانی که در خصوص اعتیاد کودکان انگلیسی منتشر شد، طی تحقیقی که برای اولین بار در استرالیا به انجام رسیده است محققان تاثیر شدید اعتیاد به تصاویر پورنو را بر روی افراد و خانواده‌هایشان بررسی کردند.

بر همین اساس در استرالیا معتادان به تصاویر مستهجن، ترجیح می‌دهند به جای برقراری روابط زناشویی، تصاویر مستهجن که به صورت آنلاین پخش می شود را به تماشا بنشینند.

در این گزارش که بر اساس یک نظرسنجی اینترنتی تنظیم شده، مشخص شده است: 20 درصد از 800 شرکت‌کننده ترجیح می‌دهند که به جای برقراری رابطه جنسی با همسران خود، تصاویر مستهجن تماشا کنند.

همچنین 43 درصد شرکت‌کنندگان در نظر سنجی گفته اند که تماشای این گونه فیلم‌ها و عکس ها را از سنین 11 تا 13 سالگی شروع کرده اند.

همین نتایج نشان داد که 47 درصد شرکت‌کنندگان 30 دقیقه تا 3 ساعت از وقت خود را صرف تماشای فیلم‌های پورنو می‌کنند.

30 درصد از این افراد نیز تائید کرده اند که عملکرد شغلی آنان، تحت تاثیر تماشای زیادی این فیلم‌ها قرار گرفته است.

پرفسور "سیترسان"، مدیر این تحقیق با اشاره به شیوع اعتیاد به تماشای فیلم ها و عکس های مستهجن در بین استرالیایی ها می‌گوید: «من در کلینیک خود، طیف وسیعی از رفتارهای مرتبط با اعتیاد به فیلم‌های پورنو را مشاهده کرده ام. به طور نمونه کودکی از رفتن به مدرسه امتناع ورزیده بود و تا صبح، فیلم پورنو تماشا می‌کرد.»

محققان معتقدند که دسترسی آسان به تصاویر مستهجن از طریق اینترنت، حاوی این پیام مهم است که خطری جدی به ویژه کودکان ما را تهدید می کند، خطری که منجر به اعتیاد آنها خواهد شد.

طی روزهای اخیر اخبار فراوانی مبنی بر اعتیاد کودکان و نوجوانان انگلیسی به تماشای تصاویر و فیلم های مستهجن در فضای رسانه ای منتشر می شود که حاوی نکات عبرت‌آموزی است و نشان می دهد دنیای غرب به چه ورطه هولناکی از لحاظ فساد و سقوط اخلاقی کشانده شده است.

منبع: جام نیوز