Gerdab.IR | گرداب

وقاحت بی‌پایان آمریکایی؛

نشان ویژه آزادی در دستان رئیس رژیم صهیونیستی!

تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۱

آمریکا با وقاحت تمام، رئیس جمهور رژیم اسرائیل را به خاطر "سالها خدمت در راه صلح، دوستی، انسانیت و ..." مورد تقدیر قرار می دهد!

به گزارش گرداب، شاید تا چند سال پیش، دولت های غربی برای پنهان سازی ماهیت خود، هیچ گاه علنا تقدیس تمام قد رژیم صهیونیستی را سرلوحه کار خود قرار نمی دادند، اما ببینید که غرب و در راس آن، آمریکا امروز به کجا رسیده که با وقاخت تمام، رئیس جمهور رژیم اسرائیل را به خاطر "سالها خدمت در راه صلح، دوستی، انسانیت و ..." مورد تقدیر قرار می دهد!

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور رژیم اشغالگر قدس برای دریافت نشان ویژه "آزادی" از دست باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا، به واشنگتن سفر کرده است!

رویترز با تقدیس شخصیت پرز، اشاره کرده که به دلیل سابقه 70  ساله او در عرصه سیاست، مقامات آمریکایی برای او احترام ویژه ای قائل هستند. به نوشته این خبرگزاری، به خاطر این احترام ویژه است که اوباما روز چهارشنبه در آیینی جداگانه با حضور تمامی روسای جمهوری پیشین آمریکا که در قید حیات هستند، نشان آزادی را به شیمون پرز خواهد داد.

این در حالی است که اوباما نشان سایر شخصیت های برگزیده شده برای دریافت نشان امسال آزادی آمریکا را پیشتر در مراسمی دسته جمعی به دیگران داده بود.

این خبرگزاری به نقل از وزیر دفاع آمریکا نوشت است: «انتخاب شیمون پرز برای دریافت این نشان، فرود آوردن سر تحسین جامعه جهانی به یک عمر با برکت و تلاش های او در صلح، احترام انسانی و آزادی است و آمریکا پرز را مورد ستایش قرار می دهد!»

او البته به این همه سوابق درخشان پرز اشاره نکرده و حتی سوابق او در کشتارهای و ترورهای وحشیانه علیه فلسطینی ها را بازگو نکرده است!

پرز، اما پیش از گرفتن این جایزه،  ماهیت "آزادی خواهانه، صلح طلبانه و انسانی" (از نگاه دولتمردان غرب) را بار دیگر به منصه ظهور گذاشت و تا توانست به ایران حمله کرد: «نباید گذاشت که ایران کنترل خاورمیانه را در دست بگیرد.»

وی در دیدار با وزیر دفاع آمریکا افزود: «برای روند مذاکرات میان جامعه جهانی با ایران ارزش قائل است اما زمان در حال از  دست رفتن است و ایرانی ها با سرعت و در حالی که دروغ می گویند و فریبکاری می کنند، دارند بمب اتم می سازند.»

شیمون پرز در ادامه از دولت اوباما به خاطر "نشان دادن قاطعیت در رسیدگی به معضل ایران" و تعهد سازش ناپذیر" در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی "قدردانی" کرده است!

"لئون پانه تا" به رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی گفت که همکاری نظامی آمریکا با اسرائیل قوی تر از هر زمان دیگر و به صلابت یک "صخره استوار" است و "آمریکا تعهدی گسست ناپذیر به امنیت اسرائیل دارد"

شیمون پرز به بلندپایگان دفاعی و نظامی آمریکا گفته بود: «ملت اسرائیل قدردان ارتش آمریکا و تعهد آمریکا به امنیت اسرائیل است.»

منبع: انتخاب