Gerdab.IR | گرداب

آمریکا و بازگشت مسیح

تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۱

دولت آمریکا جنگ آرماگدون را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح در سراسر جهان را که قبل از آغاز این جنگ باعث ایجاد رعب و وحشت در جهان شده اند، شکست خواهد داد.

گرداب- "آرماگدون"، نام جنگی است که بنا بر گفته بخش مکاشفات انجیل تحریف شده یوحنا، در آخرالزمان و در دشتی به همین نام و بین نیروهای خیر و شر روی می دهد و سبب بازگشت مسیح علیه السلام به زمین می شود. در سال های اخیر تبلیغات وسیعی پیرامون آرماگدون انجام شده و هر حرکت نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی، براساس آن و با شعار بازگشت مسیح توجیه می‌شود.

بنا بر ادعای صهیونیست ها، محل این جنگ در 30 کیلومتری شهر حیفا و در دشت "هرمجدون" یا "آرماگئدون" در نزدیکی مدار 33 درجه است. مجاورت محل وقوع جنگ دروغین آرماگدون با مدار 33 درجه، استناد بیش از حد آمریکا (دولت کاملا ماسونی) و رژیم صهیونیستی بر این جنگ برای جلب حمایت صهیونیسم ها و نیز وجود شواهد بسیاری درباره حمایت های فراوان تشکیلات ماسونی از طرفداران آرماگدون، توطئه آمیز بودن این جنگ و شیطنت حامیان آن را تأیید می کند.

33 در فراماسونری عددی خوش یمن است و صاحب درجه 33، بیشترین قدرت را داراست. به‌نظر می رسد که فراماسونرها این موضوع را به تمام فعالیت هایشان تعمیم داده و تلاش کرده اند تا در حوالی مدار 33 درجه عرض جغرافیایی، فعالیت های خاصی را انجام دهند. از جمله ساخت اولین مجلس اعلی فراماسونری و معروف‌ترین لژ اسکاتلندی در آمریکا در شهر چارلستون در مدار 33 درجه، قتل "جان اف کندی"، رئیس جمهور کاتولیک و ضدماسون آمریکایی در شهر دالاس در مدار 33 درجه، تهدید مداوم دمشق در نزدیکی مدار 33 درجه، انفجار اولین بمب های اتمی در هیروشیما و ناکازاکی در نزدیکی مدار 33 درجه، واقعه طبس و محل فرود هواپیماهای آمریکایی برای آزادی گروگان های این کشور در مدار 33 درجه، اشغال بابل نزدیک بغداد  در عراق در مدار 33 درجه، جنگ 33 روزه صهیونیست با لبنان و دخالت آمریکا در نزدیکی مدار 33 درجه در یک قرن گذشته جریان جدید که در بین پروتستان ها فوق العاده قدرتمند شده است، مکتب نوظهور "مبلغان انجیل" است.

قبل از جنگ جهانی دوم این مکتب نوظهور به بنیادگرایی معروف و شعار آنها بازگشت به انجیل و تغییر جامعه با تحول فرهنگی بود و هدف آنها به‌وجود آوردن حکومت در آمریکا بر مبنای بنیادهای انجیل است. بعد از جنگ جهانی دوم، بنیادگرایان آمریکایی خود را مبلغان انجیل معرفی کردند و با استفاده گسترده از وسایل ارتباط جمعی توانستند در آمریکا نفوذ فراونی به‌دست آورند و اکنون این جریان قدرتمندترین و فعال‌ترین تشکیلات دینی در آمریکا محسوب می شود و در مراکز سیاسی این کشور نفوذ زیادی دارند.

آرماگدون و مکتب نوظهور صهیونیسم مسیحی، اصول و مبانی جریان مبلغان انجیل در آمریکا و انگلیس حمایت همه جانبه عقیدتی و سیاسی از صهیونیسم است و آنها اعتقاد دارند که پیروان کلیسای پروتستان برای ظهور دوباره مسیح باید چند خواسته مسیح را که در تفاسیر انجیل در قرن بیستم به عنوان پیشگویی های انجیل بیان شده عملی کنند.

این جریان نوظهور در پروتستانیسم با عنوان "خواسته های مسیح" شهرت دارد. پیروان این مکتب خود را از مبلغان انجیل می دانند و اعتقاد دارند پیروان این مکتب، مسیحیان دوباره تولد یافته هستند که فقط اینان اهل نجات خواهند بود و دیگران هلاک خواهند شد. از ویژگی های ممتاز پیروان این مکتب اعتقاد راسخ و تعصب خاص به صهیونیسم است و تعصب این مسیحیان به صهیونیسم، بیش از صهیونیست های یهودی مقیم رژیم صهیونیستی و امریکا است. مطابق اعتقادات مکتب فوق به وسیله پروتستان ها حوادثی باید به وقوع بپیوندد تا مسیح دوباره ظهور کند و پیروان این مکتب وظیفه دینی دارند برای تسریع در عملی شدن این حوادث کوشش کنند. حوادثی که از سوی آنها باید عملی شوند، عبارتند از :

1. یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین آورده شوند و کشور اسرائیل در گستره ای از رودخانه نیل تا رودخانه فرات به وجود آید و یهودیانی که به اسرائیل مهاجرت کنند، اهل نجات خواهند بود.

2. یهودیان باید دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس را منهدم کنند و به جای این دو مسجد مقدس مسلمانان، معبد بزرگ را بنا کنند. (از سال 1967 تا به حال دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس بیش از صد بار مورد حمله یهودیان و مسیحیان صهیونیست قرار گرفته است.)

3. روزی که یهودیان مسجد اقصی و مسجد صخره در بیت المقدس را منهدم کنند، جنگ نهایی مقدس (آرماگدون) به رهبری آمریکا و انگلیس آغاز شده، در این جنگ جهانی تمام جهان نابود خواهد شد.

4. روزی که جنگ آرماگدون آغاز شود، تمامی مسیحیان پیرو اعتقادات "عملی کردن خواسته های مسیح" که مسیحیان دوباره تولد یافته هستند، مسیح را خواهند دید و از سوی یک سفینه عظیم از دنیا به بهشت منتقل می شوند، از آنجا همراه با مسیح نظاره‌گر نابودی جهان و عذاب سخت در این جنگ مقدس خواهند بود.

5. در جنگ آرماگدون زمانی که ضدمسیح (دجال) در حال دستیابی به پیروزی است، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته در جهان ظهور خواهد کرد و ضدمسیح را در پایان این جنگ مقدس شکست می دهد و حکومت جهانی خود را مرکزیت بیت المقدس برپا خواهد ساخت و معبدی که به جای مسجد الاقصی و صخره در بیت المقدس – که از سوی مسیحیان و یهودیان قبل از آغاز جنگ آرماگدون ساخته شده- محل حکومت جهانی مسیح خواهد بود.

6. دولت صهیونیستی اسرائیل با کمک آمریکا و انگلیس مسجد اقصی و مسجد صخره در بیت المقدس را نابود خواهد کرد و معبد بزرگ به دست آنان در این مکان ساخته خواهد شد و این رسالت مقدس به عهده آنها است.

7. این حادثه پس از سال 2000 میلادی حتما اتفاق خواهد افتاد.

8. قبل از آغاز جنگ آرماگدون، رعب و وحشت جامعه آمریکا و اروپا را فرا خواهد گرفت.

9. قبل از ظهور دوباره مسیح، صلح در جهان هیچ معنی ندارد و مسیحیان برای تسریع در ظهور مسیح باید مقدمات جنگ آرماگدون و نابودی جهان را فراهم کنند.

رهبران مذهبی فرقه های پروتستان در ایالات متحده و انگلیس که به این مکتب نوظهور "خواسته های مسیح" اعتقاد دارند، در دهه 1990.م اعتقادات یاد شده را به شدت در جامعه آمریکا و اروپا تبلیغ کرده اند و در ده سال گذشته در آمریکا در این زمینه ده ها کتاب منتشر شده و فیلم های گوناگونی به نمایش در آمده اند. کشیش آمریکایی به نام "هال لیندسی" کتابی با عنوان "در پیش گویی های انجیل، جای آمریکا کجاست؟" را تألیف کرده که یکی از پرفروش ترین کتاب های سال 2001 در آمریکا به شمار آمده است.

در این کتاب نقش دولت واشنگتن در جنگ آرماگدون بیان شده است. نویسنده در این کتاب اثبات کرده است که دولت آمریکا جنگ آرماگدون را رهبری خواهد کرد و مخالفان مسیح در سراسر جهان را که قبل از آغاز این جنگ باعث ایجاد رعب و وحشت در جهان شده اند، شکست خواهد داد. در این جنگ مقدس، دولت انگلیس همکار آمریکا خواهد بود. دولت آمریکا در اوج جنگ سرد موشک های هسته ای قاره پیمای خود را "شمشیرهای جنگ مقدس" نامیده بود. پیروان این مکتب در یک دهه گذشته تبلیغ کرده اند که عملیات توفان صحرا علیه عراق در سال 1991 فراهم کردن مقدمه برای جنگ آرماگدون بوده است.

مسیحیان صهیونیست از فرقه پروتستان ها در آمریکا و انگلیس اعتقاد دارند که مسیح همیشه در امور خاورمیانه به سود دولت اسرائیل مداخله نموده است و اعلام می دارند که خواست رژیم صهیونیستی در حقیقت خواست مسیح است و مذاکرات صلح در خاورمیانه بیهوده است و تأسیس کشور این رژیم بزرگ از رودخانه نیل تا رودخانه فرات، خواست مسیح است که به زودی محقق خواهد شد. صهیونیست های یهودی هم مطابق اعتقاد به مجموعه قوانین دینی خود " تلمود" به مکتب "خواسته های خدا" اعتقاد دارند و مطابق این اعتقاد آنها برنامه ای را اجرا می کنند که با کمک دولت های آمریکا و انگلیس و دیگر کشورهای غربی بتوانند دو مسجد اقصی و صخره در بیت المقدس را تخریب کرده، کشور رژیم صهیونیستی بزرگ را با نابودی کامل کشورهای اسلامی به وجود آورند. به همین منظور میان صهیونیست های یهودی و صهیونیست های مسیحی از فرقه پروتستان ها اتحاد و هماهنگی کامل وجود دارد و مسیحیان پیرو اعتقاد "خواسته های خدا" همواره اظهار می دارند هر عملی که از سوی رژیم صهیونیستی انجام می شود، در حقیقت از سوی مسیح طراحی شده است و باید از سوی مسیحیان سراسر جهان مورد حمایت قرار گیرد.

به لطف حمایت همه جانبه جهان مسیحی غرب از دولت تل آویو، اکنون ذخایر عظیم موشک های هسته ای و انواع و اقسام تسلیحات شیمیایی و میکروبی در این رژیم وجود دارد و در واقع، رژیم صهیونیستی را به یک انبار مهمات و پادگان نظامی جهان مسیحی ایالات متحده آمریکا و غرب تبدیل کرده اند. البته هدف استراتژیک جهان مسیحی غرب این است که کشورهای اسلامی را در زمینه های اقتصادی و نظامی برای همیشه ضعیف نگاه دارند.

یک نویسنده آمریکایی در سال 1997 کتابی با عنوان "خیانت به بیت المقدس" را تألیف کرد که در آن هرنوع مذاکره صلح با فلسطینیان را خیانت به تعلیمات انجیل و خواسته های مسیح می داند و این مطلب را به خوانندگان القا می کند که مسیح با آغاز هزاره سوم و قبل از سال 2007 میلادی ظهور خواهد کرد و رژیم صهیونیستی بزرگ را از نیل تا فرات به وجود خواهد آورد.

در این کتاب ها تبلیغ می شود که برای تعجیل ظهور مسیح، مسیحیان باید کشور بابل را – که عراق کنونی است- نابود کنند و رودخانه فرات باید کاملا خشک شود؛ آنها جنگ آرماگدون را "جنگ فرات" نیز می نامند. رهبران دینی صهیونیسم مسیحی تبلیغات گسترده ای در این باره انجام داده اند. در یک نظر سنجی که از سوی خبرگزاری آسوشیتدپرس در سال 1997 انجام شد، اعلام کردند 25 درصد جمعیت آمریکا اعتقاد راسخ دارند که با آغاز هزاره سوم جنگ نهایی آرماگدون در محل فلسطین آغاز خواهد شد و این جنگ تا مدت هفت سال ادامه خواهد داشت. در اثر این جنگ دنیا نابود می شود و در پایان این جنگ هفت ساله که آنها آن را " مصیبت بزرگ برای کلیسا و مسیحیان" می دانند، مسیح همراه مسیحیان دوباره تولد یافته ظهور خواهد کرد .

رهبران صهیونیسم مسیحی و یهودی خود اعلام کرده اند مطابق تفسیر مکاشفه یوحنا در انجیل، صهیونیسم رسالت الهی دارند و برای تأسیس دولت اسرائیل بزرگ حق دارند علاوه بر سلب مالکیت فلسطینیان حتی نسل‌کشی فلسطینیان و اعراب را انجام دهند. رهبران دینی پروتستان، مبلغان انجیل را از مسیحی کردن یهودیان منع می کنند، چرا که مطابق اعتقادات آنان یهودیان از سراسر جهان باید به فلسطین مهاجرت کنند و اسرائیل بزرگ را تشکیل دهند و اقدام به ساخت معبد بزرگ کنند. تروریسم مقدس و مبلغان جنگجوی انجیل مکتب صهیونیسم مسیحی در کشورهای پروتستان مخصوصا در آمریکا و انگلیس از سوی مبلغان انجیل در سطح گسترده ترویج می شود.

تاثیر تبلیغات گسترده دستگاه های ارتباط جمعی آمریکا که کاملا تحت کنترل صهیونیست ها است، مردم آمریکا را به زودباورترین مردم جهان تبدیل کرده و حادثه 11 سپتامبر هم کینه و نفرت مردم آمریکا و جهان غرب را به خاطر تبلیغات هدایت شده علیه اعراب و مسلمانان برانگیخته است. صهیونیست ها و طرفداران آنها که سال ها یک سلسله برنامه های دینی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خود را تبلیغ می کردند با حادثه 11 سپتامبر 2001 بهترین فرصت را به‌دست آوردند تا برنامه هایشان را با سرعت بیشتری به مردم آمریکا و اروپا بقبولانند و در حال حاضر می کوشند برنامه های خود را عملی کنند.

آرماگدون تبلیغات گسترده انجام می دهند و برای تسریع در ظهور مسیح کوشش می کنند وضعیتی را پیش آورند که سراسر جهان نابود شود. نویسندگان غربی این اعتقاد را به عنوان تروریسم مقدس معرفی می کنند. سیاست دولت آمریکا نیز بر "نبرد تمدن ها" استوار است و آنها خود را کدخدای دهکده جهانی اعلام کرده اند و به بهانه مبارزه با تروریسم می کوشند سلطه خود را بر سراسر جهان گسترش دهند، ولی آمریکا در حال فروپاشی از داخل است. گروه های صهیونیست مسیحی و یهودی در داخل آمریکا روز به روز قدرتمندتر می شوند و اکنون در واقع، دولت و مردم ایالات متحده در دست این گروه ها گروگان هستند.

م.توانا/ منبع: رویداد