Gerdab.IR | گرداب

نتانیاهو: ایران بزرگ‌ترین صادرکننده تروریسم است

تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۱

اظهارات نتانیاهو در حالی گفته می‌شود که خود رژیم صهیونیستی آشکارا در سطح دنیا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم دولتی شناخته می‌شود و بیش از هر دولت دیگری از ابزار ترور به منظور دستیابی به اهداف خود بهره گرفته است.

به گزارش گرداب، در پی بازداشت یک فرد لبنانی به اتهام انجام حملات تروریستی در قبرس و در حالی که هنوز هیچ گونه نشانه‌ای علیه وی به دست نیامده، "بنیامین نتانیاهو"، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ضمن مرتبط دانستن این فرد با ایران، ایران را بزرگترین صادر کننده تروریسم دانسته است.

روز گذشته، مقامات قبرس اعلام کردند که یک فرد لبنانی مظنون به برنامه‌ریزی برای انجام حملات تروریستی را بازداشت کرده‌اند.

گفته می‌شود، پاسپورت فرد یاد شده متعلق به عربستان سعودی بوده و وی می‌خواسته حملاتی را علیه صهیونیستها در قبرس انجام دهد.

در همین حال و در شرایطی که هنوز هیچ گونه گزارشی از نیات و وابستگی‌های این فرد منتشر نشده، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی وی را وابسته به حزب‌الله لبنان دانسته و گفته است: «ایران مسئولیت پشتیبانی وی را بر عهده داشته است.»

به نوشته روزنامه "تایمز اسرائیل"، نتانیاهو در بخشی از سخنان خود مدعی شده: «هیچ مرزی برای تروریسم ایرانی وجود ندارد. پس از اینکه ایران افرادش را برای ترور سفیر عربستان سعودی به خاک آمریکا فرستاد و حملاتی در جمهوری آذربایجان، بانکوک، تفلیس، دهلی نو و آفریقا انجام داد، اینک نیاتش برای انجام حملات در قبرس نیز افشا شده است.»

وی ادامه داد: «جامعه جهانی باید با بزرگترین صادر کننده تروریسم در جهان مقابله کند.»

بنا بر این گزارش، این اظهارات نتانیاهو در حالی گفته می‌شود که خود رژیم صهیونیستی آشکارا در سطح دنیا به عنوان بزرگترین حامی تروریسم دولتی شناخته می‌شود و بیش از هر دولت دیگری از ابزار ترور به منظور دستیابی به اهداف خود بهره گرفته است.

لازم به ذکر است، دست داشتن صهیونیستها در ترور مقامات فلسطینی و لبنانی تا اندازه‌ای آشکار است که حتی از وجود "لیست ترور" در این زمینه در دست رژیم صهیونیستی سخن به میان می‌آید.

از سوی دیگر، دخالت مستقیم این رژیم در ترور دانشمندان هسته‌ای ایران، هم‌اکنون به یک واقعیت شناخته شده تبدیل شده و رسانه‌های آمریکایی نیز بار‌ها به آموزش عوامل تروریستی از سوی سازمان جاسوسی این رژیم به منظور انجام عملیات در ایران اشاره کرده‌اند.

منبع: تابناک