Gerdab.IR | گرداب

دستان صهیونیست در پس دنیای وب/ جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی‌ (قسمت دوم) + عکس و فیلم

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۱

در قسمت پیشین این خبر و رابطه مدیران یاهو با عوامل صهیونیستی؛ به اسمی رسیدیم که شاید برای بسیاری از شما کاربران عزیز ناشناخته باشد ولی فردی مهم در دنیای رسانه و هالیوود است و با عوامل موساد روابط دوستانه بسیار خوبی دارد.

جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی‌ به گزارش گرداب، در قسمت پیشین این خبر و رابطه مدیران یاهو با عوامل صهیونیستی؛ به اسمی رسیدیم که شاید برای بسیاری از شما کاربران عزیز ناشناخته باشد ولی فردی مهم در دنیای رسانه و هالیوود است و با عوامل موساد روابط دوستانه بسیار خوبی دارد.

"آرون میلشان" دوست قدیمی "شیمون پرز" بوده و فردی است که ده‌ها سال شاگرد مرد شماره یک سازمان جاسوسی "لاکام"، بنیامین بلومبرگ بود. این سازمان توسط بلومبرگ و رئیس سابق موساد "رافی ایتان" اداره می‌شود و اطلاعات علمی و تکنولوژیک را از خارج از کشور برای برنامه‌های هسته‌ای اسرائیل و دیگر عملیات‌های جاسوسی این کشور جمع‌آوری می‌کند.

جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی

میلشان پس از سال‌ها شرکت در برنامه‌های جاسوسی اسرائیل علیه کشورهای خارجی و حتی آمریکا، به هالیوود رفت؛ بسیاری از نویسندگان شیوه زندگی جاسوسی او را به جیمزباند تشبیه کرده‌اند.

"سامنر رِداِستون" رئیس هیئت مدیره "شرکت ویاکام" می‌گوید: "فارغ از جایگاهی که او در هالیوود دارد، افراد بسیار کمی هستند که در مورد زندگی جاسوسی او و تلاش او برای رفع احتیاجات نظامی اسرائیل چیزی بدانند.برای من او Mr.Israel است."

این مامور سازمان لاکام فردی است که سابقه‌ای طولانی در برقرای ارتباط سازمان‌های جاسوسی اسرائیل با دولت‌مردان این کشور دارد. در عکسی که در سال 2005 از او منتشر شد، او بین شیمون پرز نخست وزیر اسرائیل و دوست قدیمی خود و وزیر دارایی آن زمان بنیامین نتانیاهو نشسته ‌است؛ نتانیاهو پیش‌تر در شرکت تولید تجهیزات شیمیایی میلشان کار می‌کرد."

جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی

کریستوفر بُلین نویسنده کتاب "حل مسئله 11 سپتامبر" در بخش هشتم کتاب، که "رسانه‌های جمعی و پوشش حادثه 11 سپتامبر" نام دارد، چنین می‌گوید: " با وجود شواهدی همچون پیغام‌هایی که از طریق برنامه چت "اُدیگو" بین کارمندان اسرائیلی برج‌های تجارت جهانی رد و بدل شده بود و نیز 5 مامور موساد که در رابطه با این حوادث دستگیر شده بودند؛ کاملا واضح است که دولتمردان اسرائیل از اتفاق 11 سپتامبر خبر داشتند و خود عاملان این اتفاق بودند."

بُلین چنین ادامه می‌دهد: "هویت قدرت‌های مخفی پشت پرده پوشش رسانه‌ای این اتفاق کاملا واضح است. دستان مخفی‌ای که سرکوب اطلاعات را در مورد 11 سپتامبر به عهده دارد، باید فرد عالی‌رتبه‌ای در میان مقامات جاسوسی سیاسی – نظامی اسرائیل باشد که رابطه نزدیکی نیز با غول‌های رسانه‌ای همچون "مُرداک"، "لِوین" و "آیزنر" داشته باشد؛ آرون میلشان تنها فردی است که تمامی این خصوصیات را دارد."

میلشان پس از ورودش به هالیوود با بسیاری از کارگردانان وبازیگران صاحب‌نام این صنعت رابطه‌ای دوستانه و نزدیک برقرار کرد. او یکی از کارهای معروفش را در این صنعت به کمک مارتین اسکورسیزی انجام داد و بعدها رابطه‌ی دوستی بسیار نزدیکی با "رابرت دِنیرو"، "رومَن پُلانسکی"، "سرجیو لئونه"، "تری گیلیام" و "الیور استون" برقرار نمود.

او در معروف‌شدن بسیاری از ستارگان صاحب‌نام هالیوود تاثیری مستقیم دارد و به عنوان مدیر یک کمپانی تولید‌کننده فیلم با نام "New Regency Productions" با کمپانی‌های فیلم‌سازی دیگری همچون وارنر برادرز و نیز 20th Century Fox همکاری بسیار نزدیکی دارد. او با داشتن درآمد خالصی بالغ بر 3.8 میلیارد دلار در سال 2012 از طرف Forbes به عنوان دویست و نودمین پول‌دار دنیا انتخاب شد.

در سابقه تولیدکنندگی او فیلم جالبی وجود دارد که نظر انسان را به خود جلب می‌کند. "The Medusa Touch" اولین فیلم بلند میلشان است که در آن یک صحنه کلیدی وجود دارد. در این صحنه هواپیمایی که پر از مسافر است به یک ساختمان بلند می‌خورد و ... .

جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی
این فیلم که در سال 1978 راهی بازار شد، با وجود هزینه 2 میلیون دلاری‌اش در آن زمان؛ بنا‌به نظر بسیاری از منتقدان، هیچ ارزش سینمایی نداشت. با این‌حال "لُرد لو گرید" که یک یهودی روسی است، حق فروش خارجی این فیلم را به قیمت 5 میلیون دلار خرید.

در آن سال میلشان صحنه خوردن هواپیما را به یک برج باز‌سازی کرد. درست در همان سال یکی از روسای سابق موساد به نام "ایسر هارل" پیش‌بینی می‌کند که عرب‌های تروریست، هواپیمایی را به بلندترین برج‌های شهر نیویورک خواهند زد!!!

جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی

حالا با در نظر گرفتن تمامی پیشینه‌ای که در مورد فعالیت‌های جاسوسی میلشان، رابطه او با دولتمردان اسرائیل و دست داشتن او در حادثه یازده سپتامبر ذکر شد، شما را به دیدن این صحنه از فیلم دعوت می‌کنیم و قضاوت را به خود شما می‌سپاریم:




این مطلب ادامه دارد ...