Gerdab.IR | گرداب

معاون رسانه‌های مجازی صداوسیما تودیع شد

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳

طی مراسمی با حضور مسؤولان سازمان صداوسیما، لطف‌الله سیاهکلی از معاونت رسانه‌های مجازی رسانه ملی تودیع شد.

به گزارش گرداب و به نقل از موج، طی مراسمی با حضور حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام سازمان صداوسیما و مهدی اخوان بهابادی قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های ‌نوین و دکتر خجسته از خدمات و تلاش معاون رسانه‌های مجازی قدردانی شد.

ابتدا در این مراسم دکتر خجسته با اشاره به تغییراتی که در سپهر رسانه‌ای رخ داده و تغییر بلوک‌بندی مخاطب گفت: با ظهور رسانه‌های جدید نظیر بازی‌های رایانه‌ای، تلفن همراه مدیران با رویکردهای متفاوتی با آن‌ها برخورد می‌کردند اما آقای سیاهکلی از جمله مدیرانی بود که با نگاهی روشن و باز با تکنولوژی برخورد می‌کرد و دغدغه این را داشت که با کمک فناوری‌های نوین سطح کیفی سازمان را ارتقا دهد.

لطف‌الله سیاهکلی معاون رسانه‌های مجازی نیز در این مراسم با اشاره به پایان یافتن عمر رادیو و تلویزیون سنتی افزود: اگر می‌خواهیم رادیو و تلویزیون قدرتمندی داشتته باشیم باید تعامل محور باشیم و بعد خدمت‌رسانی کنیم.

وی همچنین افزود که با تأکید بر نگاه مقام معظم رهبری و ریاست سازمان صداوسیما آی پی مدیا و ورود خدمات به حوزه صداوسیماست.

در ادامه دکتر اخوان بهابادی ضمن اشاره به این نکته که اگر قرار بر این نبود که ساختار سازمان تغییر کند هیچ‌گاه جایگاه سیاهکلی تغییر نمی‌کرد و ایشان بهتر گزینه برای این معاونت بودند تاکید کرد: آقای سیاهکلی از جمله مدیرانی هستند که اگر امکانات در اختیار داشتند حتی به اهدافی که تازه امروز قرار است هدف‌گزاری شود برای آینده رسیده بودند.

در پایان حجت الاسلام موسوی مقدم نیز از خدمات ارزنده وشایسته معاون سابق رسانه‌های مجازی صداوسیما تقدیر کرد و ایشان را دانشمندی فاضل خطاب کرد که ویژگی‌های منحصر به فرد انقلابی دارد.

در این مراسم با حضور سردار مصطفوی معاون فرهنگی سازمان پدافند غیرعامل، علی اصغر جعفری رئیس بسیج صداوسیما، زاهدی‌وش مدیر عامل شرکت سروش رسانه و قدردانی و سپاس از لطف‌الله سیاهکلی به پایان رسید.