Gerdab.IR | گرداب

سیاهکلی مشاور رئیس مرکز ملی فضای مجازی شد

تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۳۹۳

معاون سابق رسانه‌های مجازی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با حکم رئیس مرکز ملی فضای مجازی به سمت «مشاور در راهبری برنامه‌های ملی حوزه فضای مجازی» منصوب شد.

دبیر شورای عالی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور، لطف الله سیاهکلی را به عنوان مشاور در راهبری برنامه‌های ملی حوزه فضای مجازی این مرکز منصوب کرد.

در قسمتی از حکم وی که توسط دبیر شورای عالی فضای مجازی صادر شده، آمده است: «نظر به تعهد،تجارب و تخصص ارزشمندتان در حوزه فضای مجازی به عنوان مشاور در راهبری برنامه‌های ملی حوزه فضای مجازی منصوب می‌شوید.»

بنابراین گزارش، طبق مصوبه 10 خرداد شورای عالی فضای مجازی، مرکز ملی فضای مجازی مأموریت دارد نسبت به تهیه و تدوین برنامه‌های ملی کشور در 32 حوزه گوناگون فضای مجازی اقدام و آن را برای تایید به این شورا ارایه کند.

برهمین اساس، اجرای طرح­‌های مزبور، تحولی اساسی در فضای مجازی کشور ایجاد خواهد کرد و پویایی منسجمی را در فضای مجازی به وجود آورده و زمینه اتکا به محتوا و زیرساخت داخل کشور را ایجاد خواهد کرد.

لطف الله سیاهکلی از مدیران با سابقه در حوزه فضای مجازی و پیش از این به عنوان معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیما مشغول به فعالیت بوده است.