Gerdab.IR | گرداب

مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت:

شبکه IP کشور 8 برابر می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به پروژه‌های سال جدید این شرکت گفت: امسال پروژه امید را خواهیم داشت که با اجرای آن شبکه IP داخلی به هشت برابر افزایش می‌یابد.

مدیر شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه در خرداد ماه سال ۹۳ پروژه‌ای به نام ضربت طراحی کردیم، اظهار داشت: با اجرای این طرح ظرفیت شبکه اینترنت دو برابر ظرفیتی شد که از زمان تاسیس شرکت ارتباطات زیرساخت تا آن زمان واگذار شده بود.

محمود خسروی گفت: همکاران ما در زمان اجرای این پروژه شبانه‌روز کار می‌کردند به نحویکه گاه در یک شبانه‌روز چهار down time (خارج شدن سرور از سرویس‌دهی) داشتیم بدون اینکه شاهد هیچ اختلالی در شبکه باشیم.

او ادامه داد: سالی پر تلاش را پشت سر گذاشتیم در سال گذشته با اجرای پروژه EPEG موفق شدیم تعهدات بین‌المللی شرکت ارتباطات زیرساخت برای اتصال مسیر چابهار و جاسک به آستارا  را اجرا کنیم.

معاون وزیر ارتباطات تصریح کرد: همچنین پروژه تدبیر که در انتهای سال ۹۲ کلید زده شد در سال ۹۳ دستاوردهای قابل توجهی داشت.

مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به پروژه‌های سال جدید این شرکت گفت: امسال پروژه امید را خواهیم داشت که با اجرای آن شبکه IP داخلی به هشت برابر افزایش می‌یابد و با اجرای پروژه توانا نیز با تمرکز تولیدات و محصولات داخلی در کارها و پروژه‌های شرکت ارتباطات زیرساخت زمینه توسعه صنعت داخلی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات فراهم می‌شود.