Gerdab.IR | گرداب

نابودی حیفا و تل آویو را تمرین کنید+تصاویر

تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۴

بازی موبایلی «شلیک موشک» براساس فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر «اگر اسرائیل غلطی کند جمهوری اسلامی حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند» و همچنین فرمایش ایشان مبنی بر اینکه «چه توافق بشود و چه توافق نشود امنیت اسرائیل تأمین نخواهد شد» طی روزهای گذشته رونمایی شد.

به گزارش گرداب به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به همین مناسبت مهدی آتش جام مدیر پروژه بازی «شلیک موشک» در خصوص هدف از تولید این بازی اظهار داشت: این بازی ضدرژیم صهیونیستی قدرت‌ موشکی ایران را نشان می‌دهد و در مرحله نخست ساخت این بازی، 3 موشک زلزال، ذوالفقار و سجیل مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد.

مدیر پروژه بازی «شلیک موشک» افزود:‌ در این بازی کاربران از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور می‌کنند و خود اسرائیل هدف قرار می‌گیرد.

وی با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی همیشه در حال تهدید ایران است، بیان کرد: دلیل اینکه چرا ما حمله به رژیم صهیونیستی را در این بازی به صورت مستقیم نشان دادیم به این است که آنها هم دارند مستقیم نشان می‌دهند به طور مثال در بازی بتل فیلد صهیونیست‌ها تهران و برج میلاد را کاملاً شبیه‌سازی کردند،‌ البته این دو بازی به دلیل بودجه‌های صورت گرفته آنها اصلاً باهم قابل مقایسه نیستند.

نابودی حیفا و تل آویو را تمرین کنید+تصاویر

آتش جام با اعلام اینکه سال گذشته بازی «موشک ممنوع» که موضوعی ضدرژیم صهیونیستی و مدافع غزه دارد تولید شده است، گفت: در حال حاضر بخش دوم بازی «شلیک موشک» در حال ساخت است بخش اول این بازی شهر حیفا هدف قرار می‌گیرد و بخش دوم که تا یک ماه دیگر آماده خواهد شد شهر تلاویو مورد هدف قرار خواهد گرفت.

نابودی حیفا و تل آویو را تمرین کنید+تصاویر

در بازی موبایلی «شلیک موشک» کاربران می‌توانند در 7 مرحله با انتخاب موشک مناسب با عبور از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی مشهور به گنبد آهنین وارد حیفا شوند و از روی نقشه رژیم صهیونیستی عبور و با کسب امتیاز موشک‌های جدید خریداری کرده و وارد قسمت‌های مختلف شهر حیفا شوند و این شهر را نابود کنند. در مرحله اول کاربر موشک زلزال را در اختیار دارد و با کسب امتیاز می تواند موشک ذوالفقار و سجیل را خریداری و در روند بازی از آنها استفاده کند.

نابودی حیفا و تل آویو را تمرین کنید+تصاویر

این بازی توسط شرکت اصحاب رسانه پویا و با همکاری سازمان فضای مجازی سراج تهیه شده است. 

نابودی حیفا و تل آویو را تمرین کنید+تصاویر