Gerdab.IR | گرداب

امکانی جدید در شبکه اجتماعی ایرانی

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۴

در نسخه جدید شبکه اجتماعی «نریتور»، امکاناتی جدید از جمله کامنت صوتی فراهم شد.

به گزارش  گرداب از ایسنا، نریتور (Narrator) یک شبکه اجتماعی مبتنی بر صدا است که توسط طراحان و برنامه نویسان ایرانی ایجاد شده و در حال حاضر نسخه جدید آن برای آیفون، آیپد و آیپاد در دسترس قرار گرفته است. کاربران می توانند ٣٠ ثانیه صدا را ضبط و به اشتراک بگذارند و یا به صدای دیگران گوش دهند.

در نسخه جدید نریتور، کاربران می توانند از امکان کامنت صوتی استفاده کنند در صفحه تنظیمات مشخصات فردی خود را اصلاح کرده و تغییر دهند و همچنین امکان حذف پست های گذشته نیز به قابلیت های این برنامه اضافه شده است.

برای تولید این شبکه اجتماعی بیش از سه سال زمان صرف شده است و تولیدکنندگان آن امیدوارند که بتوانند در عرصه جهانی به عنوان اپلیکیشنی ایرانی با شبکه های اجتماعی موجود رقابت کنند.

یکی از طراحان این شبکه اجتماعی می گوید: از ویژگی های منحصر به فرد این شبکه اجتماعی حفظ حریم شخصی کاربران است. مثلا برای ثبت نام در این اپلیکیشن به شماره تماس و ایمیل افراد نیازی نیست، همچنین هر کاربر فقط از تعداد دنبال کنندگان (فالوور) خود آگاهی دارد. ما با حذف لایک سعی در از بین بردن فضای رقابتی متداول بین شبکه های اجتماعی دیگر داریم و امیدواریم با این تغییر، فضایی واقعی تر برای کاربران ایجاد شود.

کاربران می توانند برای دریافت این اپلیکیشن به وبسایت نریتور به نشانی www.narratorapp.com مراجعه کنند.

در این اپلیکیشن کاربران می توانند با انتخاب زبان محاوره ای خود از بین ٤٨ زبان رایج دنیا، فعالیت کرده و تجربه ای متفاوت در یک شبکه اجتماعی داشته باشند.

نریتور در مدت کوتاهی که از زمان اولین ارائه آن در اپل استور می گذرد، کاربرانی در بیش از ٤٠ کشور جهان دارد.