Gerdab.IR | گرداب

همزمان با سخنرانی نصرالله رخ داد

بزرگترین حمله سایبری حزب‌الله به هزاران وبگاه‌ صهیونیستی

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۴

رزمندگان قادمون توانستند همزمان با سخنرانی دبیرکل حزب‌الله، به 3541 پایگاه اینترنتی صهیونیستی حمله و آنها را هک کنند که بزرگترین حمله در جنگ سایبری با رژیم صهیونیستی در فضای مجازی است.

به گزارش گرداب از مشرق درحالی که همه نگاه ها در تل آویو و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی به منطقه «وادی الحجیر» در مرکز جنوب لبنان که تنها 10 کیلومتر با مرزهای فلسطین اشغالی فاصله دارد، دوخته شده بود و همه در سرزمین های اشغالی منتظر سخنرانی «سید حسن نصر الله»، دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت سالروز پیروزی نهم ژوئیه بودند، چشمان تیزبین رزمندگان سازمان موسوم به «قادمون» پایگاه های اینترنتی خبری دشمن صهیونیستی را زیر نظر داشت و رصد می کرد تا در فرصت مناسب به آنها ضربه نهایی و کاری را وارد کند.

بزرگترین حمله سایبری حزب‌الله به هزاران وبگاه‌ صهیونیستی

قادمون از صبح روز جمعه مرحله سوم «عملیات العماد» را که 12 ژوئیه گذشته کلید آن را زده بود، تحت عنوان «غزوه امیر میادین» با حمله سایبری گسترده در فضای مجازی علیه دشمن صهیونیستی آغاز کرد.

طی این حمله سایبری رزمندگان قادمون موفق شدند، به سه هزار و 541 پایگاه اینترنتی صهیونیستی حمله و آنها را هک کنند که نام آنها توسط این سازمان به طور کامل در صفحه اینترنتی قادمون در فیس‌بوک ذکر شده است.

«مجاهد العاملی»، مسئول اطلاع رسانی سازمان قادمون در این خصوص تصریح کرد که این بزرگ ترین حمله سازمان‌یافته و جنگ سایبری صورت گرفته با رژیم صهیونیستی در فضای مجازی است.

مسئول اطلاع رسانی سازمان قادمون می افزاید: برای رسیدن به این پیروزی، گام های مهم و بزرگی برداشته شده است.

قادمون تمام روز جمعه به هک کردن پایگاه های خبری اینترنتی صهیونیستی در تمام عرصه‌ های اقتصادی، سیاسی، رسمی و حکومتی، خدماتی، سیاحتی و حتی پایگاه های شخصی و خصوصی شخصیت های سرشناس صهیونیستی، نویسندگان، سازمان ها و غیره اختصاص داده بود و انتخاب و رصد آنها بدون پیش زمینه و آنی صورت می گرفت.

در بین این پایگاه های حک شده، صدها پایگاه اینترنتی مهم و تاثیرگذار صهیونیستی نیز مشاهده می شدند که از جمله آنها می توان به پایگاه اینترنتی روزنامه صهیونیستی معروف و مشهور «یدیعوت آحارانوت» اشاره کرد که تنها چند ساعت پیش از آغاز سخنرانی سید حسن نصر الله توسط رزمندگان قادمون هک شد و تا پایان سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان در وادی الحجیر تحت کنترل قادمون بود.

مسئول اطلاع رسانی سازمان قادمون در این خصوص توضیح می دهد که رزمندگان این سازمان پایگاه عبری زبان این روزنامه را هدف گرفتند و به این ترتیب ساعتی پیش از آغاز سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان با هک کردن پایگاه اینترنتی این روزنامه صهیونیستی آن را از عرصه رسانه ای خارج کردند.

بزرگترین حمله سایبری حزب‌الله به هزاران وبگاه‌ صهیونیستی

سازمان از طریق پایگاه اینترنتی این روزنامه تصویری را پخش کرد که شهید «خالد بزی» معروف به امیر میادین را نشان می داد که در کنار آن مهر قادمون تحت عنوان تصرف شد، خورده بود.

شهيد خالد بزي، یکی از قهرمانان و دلیرمردان مقاومت حزب الله است که در درگیری‌ های شهرک «بنت جبیل» به شهادت رسید، وی از جمله فرماندهان نظامی بارز و برجسته مقاومت بود که پیروزی های بسیاری را برای مقاومت به دست آورده بود و اواخر ژوئیه در جریان مقابله با تجاوز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده بود.