Gerdab.IR | گرداب

«چهره‌ها» در گفت‌وگو با گرداب چه گفتند؟!

تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۴

در این پرونده می خواهیم با چهره‌های شاخص اعم از هنرمندان، سیاسیون، ورزشکاران، کارشناسان فضای مجازی و حوزه آتی و همه افرادی که به نحوی در فضای مجازی در ارتباط هستند به گفت‌وگو نشسته و نظرات آنها را درباره دنیای مجازی امروز، جویا شویم. با ما همراه باشید


«چهره‌ها» در گفت‌وگو با گرداب چه گفتند؟!

هوشمندسازی مدارس هم فرصت است هم تهدید/ معلمان و مدیران مراقب باشند!


مهدی نوید ادهم مدیرکل شورای عالی آموزش و پرورش در گقت و گو با گرداب، با بیان اینکه هوشمندسازی مداری هم فرصت است و هم تهدید، خاطرنشان کرد: البته فرصت های آن از تهدیداتش بیشتر است و استفاده از این فرصت ها به شایستگی مدیر و معلم برای نحوه استفاده از آن بر می گردد.


 «چهره‌ها» در گفت‌وگو با گرداب چه گفتند؟!

مراقب «اصالت» زبانمان در فضای مجازی باشیم!


میرجلال‌الدین کزازی استاد ادبیات و زبان فارسی در گفت‌وگو با گرداب تاکید کرد: در این شبکه‌های اجتماعی و حتی برخی رسانه‌ها، آگاهی رسانه از گونه‌ای شتابزدگی و بی زمانی در رنج‌اند و می‌خواهند خبری که می‌دهند یا زمینه‌ای که در شبکه خویش می‌پرورند در کمترین زمان، فراپیش خواستاران بنهند.


«چهره‌ها» در گفت‌وگو با گرداب چه گفتند؟!

علیرضا شاهمیرزایی عضو شورایعالی فضای مجازی در گفت و گو با گرداب گفت: وزارت ارتباطات دائما خبر از راه­‌اندازی شبکه ملی اطلاعات می­‌دهد ولی شبیه همان خیاط‌هایی هستند که می‌گفتند لباس تن پادشاه است ولی پادشاه واقعا عریان بود! آنها خود را فعال نشان می‌­دهند و می­‌گویند سخت مشغول کار هستیم اما هیچ کس نتایج این گزارشات و فعالیت‌ها را نمی­‌بیند.


«چهره‌ها» در گفت‌وگو با گرداب چه گفتند؟!

در فضای مجازی به «چهره» و «محل تولدم» هم رحم نکردند!


الیکا عبدالرزاقی هنرپیشه مطرح سینما و تلویزیون در گفت و گو با گرداب تصریح کرد: در حال حاضر در فضای‌مجازی، هر کسی به هر شکلی که دلش بخواهد رفتار می‌کند که بیشتر هم به این دلیل است که این افراد شناسایی نمی‌شوند، نمی‌توان آنها را دید و در نهایت کسی هم نمی‌تواند بفهمد که این افراد چه کسانی هستند که رفتارهای ناهنجار را در فضای‌مجازی مرتکب می‌شوند.


«چهره‌ها» در گفت‌وگو با گرداب چه گفتند؟!

هوشمندسازی مدارس به خلاقیت کودک و نوجوان آسیب می‌رساند


امان‌الله قرائی جامعه شناس و استاد دانشگاه در گفت‌وگو با گرداب خاطرنشان کرد: در حال حاضر استفاده از اینترنت و انواع فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی سبب کاهش روابط درون خانوادگی شده است و به اصطلاح خانواده را به سمت یک زندگی موزائیکی سوق داده است.