Gerdab.IR | گرداب

اولین جلسه شورایعالی فضای مجازی:

تاکید روحانی بر تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب در حوزه فضای مجازی/ لزوم تمرکز بر تصمیم‌گیری، سرعت و جدیت در اجرا

تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۴

سید محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به تاکید دکتر روحانی بر لزوم توجه به منویات رهبری در حوزه فضای مجازی اشاره کرده است.

سید محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو حقوقی شورای عالی فضای مجازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام مطلبی را درباره انتصاب دبیر شورای عالی فضای مجازی و تاکید رئیس جمهور بر توجه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی جلسه شورای عالی فضای مجازی منتشر کرد.

واعظی در این باره نوشت:

«نخستین جلسه دور دوم شورای عالی فضای مجازی بعد از حکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل شد. در این جلسه ضمن انتخاب آقای فیروزآبادی به عنوان دبیر شورا و رییس مرکز ملی فضای مجازی بار دیگر دکتر روحانی بر پیگیری و تحقق رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در راستای رصد و نظارت بر حوزه فضای مجازی و مواجهه هوشمندانه و مقتدرانه با تحولات پرشتاب و پیچیده این عرصه تاکید نموده و روند تصمیم گیری،سیاست‌گذاری و برنامه ریزی این شورا را در جهت خروج از انفعال و رسیدن به یک حضور فعال و تاثیرگذار همراه با تولید محتوای بومی معرفی کردند. البته لازمه تحقق این مهم تمرکز بر تصمیم گیری،سرعت و جدیت در اجرا،هماهنگی بین دستگاه‌ها و پرواز از موازی کاری می‌باشد.»

باید به منویات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی توجه کرد////////