Gerdab.IR | گرداب

سیا از توئیتر اسنودن غافل ماند!+ عکس

تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۴

به تازگی اسنودن حساب کاربری خود را در توئیتر فعال کرده است که خبری از حساب کاربری سازمان سیا در آن نیست.

به گزارش گرداب از باشگاه خبرنگاران  ادوارد اسنودن کارمند سابق آژانس امنیت ملی آمریکا که بخاطر افشای اطلاعات در مورد جاسوسی‌های این آژانس تحت تعقیب است به تازگی حساب کاربری در توئیتر ایجاد کرده است.

وی که هم اکنون به عنوان پناهنده سیاسی در کشور روسیه به سر می برد بیان کرد "تا پیش از این برای آژانس امنیت ملی آمریکا فعالیت می کردم و از این پس برای عموم مردم کار می کنم" و  با ارسال توئیتی که در آن گفته بود " آیا کسی صدای من را می شنود؟" فعالیت خود را در توئیتر آغاز کرد.

سیا از توئیتر اسنودن غافل  ماند

این پیام به ظاهر ساده‌ی او در کمتر از یک ساعت بیش از ۲۵ هزار بار ری‌توییت شد که نشان از استقبال عظیم از ورود این فرد به توییتر داشت. اسنودن در کمتر از یک ساعت بیش از ۱۶۰ هزار فالوور داشت و این تعداد پس از یک روز به ۹۰۰ هزار نفر رسیده و همچنان با سرعت زیادی در حال رشد است.

وی تنها حساب کاربری آژانس امنیت ملی آمریکا را دنبال میکند و این در حالی است که این حساب کاربری در لیست دنبال کنندگان او نیست و همچنین صفحه توئیتری سازمان سیا حساب کاربری او را دنبال نمی کند.

سیا از توئیتر اسنودن غافل  ماند

جورج پتکی کاندید حزب جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا طی توئیتی عنوان کرد: توئیتر یک شرکت بزرگ آمریکایی است که نباید فضای این شبکه اجتماعی گسترده را در اختیار تروریست ها و یا خائنین به وطن مانند اسنودن قرار دهد.

سیا از توئیتر اسنودن غافل  ماند