Gerdab.IR | گرداب

رونمایی از سایت قاصدک

تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴

سایت مجموعه قاصدک که برای ارائه خدمات و محصولاتی ویژه کودکان و خردسالان رونمایی شد.

به گزاش گرداب از خبرنامه دانشجویان ایران کودکان خلاق، شاد و بانشاط و باهوش امروزند که فردایی پویاتر و سعادتمندتر را به ارمغان خواهند آورد. خانواده، جامعه و شاید تک‌تک بزرگترها در قبال کودکان معصوم امروز مسئول‌اند. اساساً نظام تربیت در خانواده و نظام آموزشی در جامعه و ساختارها و تعاملات اجتماعی و فرهنگی میبایست بگونه‌ای رقم بخورند که مسیر رشد و تعالی کودک و نوجوان را هموار نموده و شرایطی را فراهم آورند تا با شکوفا شدن استعدادهایش، آینده‌ی بهتری را برای خود، خانواده و جامعه فراهم آورد.

مجموعه قاصدک نیز به سهم خودش، از چند سال گذشته تلاش‌هایی را در این زمینه شروع کرده است. شخصیت‌های ثنا، ثمین و سینا که امروز بیش از 200 کالای نوشت‌افزار و سرگرمی با تصاویر زیبای آنها عرضه شده‌اند. بمنظور ارتباط بهتر و بیشتر با مخاطبان و دوستداران این سه خواهر و برادر ایرانی، روز پنجشنبه 16 مهرماه همزمان با روز جهانی کودک، سایت جدید قاصدک با امکانات و بخش‌های جدید و گرافیکی جذاب رونمایی شد.

بخش‌های جدیدی همچون معرفی شخصیتها (ثنا، ثمین و سینا)، بازیهای متنوع، مسابقه، نماهنگ، تصاویر و ... که سعی کرده تا کودکان عزیز ایرانی را با ثنا، ثمین و سینا بیشتر آشنا کرده و سبک زندگی کودکانه همراه با بازی و هیجان را ارائه دهد.

همچنین این سایت برای والدین نیز مطالبی در راستای تربیت فرزندان، نحوه برخورد، بازی و ... آماده کرده است که در صفحه والدین می‌توانند از این مطالب استفاده کرده و نظرات خود را درج نمایند.

صفحه فروشگاه سایت، امکاناتی ساده‌تر جهت دسترسی و مشاهده محصولات قاصدک را مهیا کرده تا بازدیدکنندگان به راحتی از این محصولات دیدن نمایند. همچنین جهت خرید محصولات، مشخصات مراکز فروش به تفکیک استانهای مختلف کشور مشخص شده تا علاقه‌مندان  بتوانند جهت خرید محصولات قاصدک به فروشگاه‌های استان و شهر خود مراجعه کنند.

جهت دریافت اخبار و مطالب جدید سایت، امکان عضویت سایت قاصدک نیز فراهم شده است.