Gerdab.IR | گرداب

جزئیات جاسوسی عوامل آمریکا از تشکیلات سپاه +سند

تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴

این سند نشانگر آن است که دشمن باحساسیت تمام درصدد جمع آوری اطلاعات از ارگان انقلابی کشور بوده است.

جزئیات جاسوسی عوامل آمریکا از تشکیلات سپاه+سند



به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت دیده بان، رهبر معظم انقلاب در راستای مطرح نمودن بحث نفوذ آمریکا در داخل کشور،توصیه هایی به جوانان و دانشجویان نمودند که از جمله آن بازخوانی اسناد لانه جاسوسی است.

از این پس بناداریم به بخش هایی از جاسوسی های آمریکایی ها که در دوران بازبودن سفارت این کشور پس از انقلاب اسلامی صورت گرفته است بپردازیم.

متن زیر به جاسوسی آمریکایی ها از تشکیلات سپاه پرداخته است: 

 

در مورد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

1- این سپاه به عنوان چشم و گوش انقلاب اسلامی عمل می کند و به عنوان نیروی مخصوص امام جهت درهم کوبیدن هر نوع حرکت ضدانقلابی از هر طرف که بر علیه دولت اسلامی باشد وارد عمل می شود.

2- به عنوان نیرویی به موازات ارتش عمل کرده تااینکه از نظرنیرو هم سطح آنهاشده ٬ بتوانداز هرنوع انحراف در میان ارتش جلوگیری کند.

3- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر کلیه وظایف کمیته امام نظارت داشته ٬ تا اینکه مسئله ای غیرقابل حل نماند.

4- سپاه پاسداران انقلاب به عنوان یک نیروی محافظ درداخل عمل کرده وهمچنین به دیگر نیروهای قانونی داخلی کمک می کند ٬ تااینکه وظایفشان را به نحواحسن انجام دهند و با کوچکترین اخطار آماده حرکت به هر نقطه ای باشند.

5 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان نگهبان سرسخت انقلاب اسلامی عمل می کند. این افراد را با شوق و ذوق میهن دوستی و روحیه فداکاری اسلامی تعلیم می دهند.

 

اطلاعات دیگر

30 نیروی قوی خواهد شد که در مراحل / الف سپاه پاسداران انقلاب در آینده نزدیک دارای ... مختلف کامل خواهد شد.

در حال حاضر ( 16 اکتبر 79 ) این سپاه 10 تا 15 هزار نیرودرسطح ایران دارد وطبق نقشه ٬ هرشهری 5 جمعیت است قرار است یک واحد 200 نفری از سپاه آنجا مستقر گردد. / که دارای ...

ب تمام 21 بخشی که شامل شهرهای بزرگ می شود ٬ هرکدام دارای 1000 نفرپاسدار قوی تحت عنوان کمیته محلی انقلاب خواهدداشت که آنها ممکن است باتغییر شرایط سیاسی مناطق مختلف ٬ تغییرمکان دهند.

ج بیست واحد از 200 پاسدار قوی ٬ که هرکدام به تازگی از کیفیت بالای آموزشی در سلطنت آباد برخوردارند٬ مأموریت دارند که امنیت شهر تهران را در شب با برجستگی خاص در دست داشته باشند.

د سپاه پاسداران تحت کنترل اداری اجرایی هیچ یک از وزرای دولت نیست. بلکه تحت کنترل مستقیم امام ٬ توسط کمیته مرکزی انقلاب اسلامی خواهد بود.

ه در حال حاضر هیچ نوع محدودیت سنی برای پاسداران نیست. آنها می توانند دارای سنین بین 16 تا 60 باشند.

و واحدهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایران به 42 واحد رسیده است.

جهت تعلیم در اردوی علی آباد ( PLO) ز هیچ کدام از مربیان تعلیم دیده در سازمان آزادیبخش فلسطین استخدام نشده اند. مربیان همه از ارتش می باشند.

این سند نشانگر آن است که دشمن باحساسیت تمام درصددجمع آوری اطلاعات ازاین ارگان انقلابی کشور بوده است.

 

مقام معظم رهبری در  آستانه‌ی روز ملّی مبارزه با استکبار جهانی‌ فرمودند:

آن کسانی که خیال میکنند رابطه‌ی با آمریکا، دوستی با آمریکا موجب میشود که انسان از آسیب آمریکا محفوظ بماند، به این تجربه‌ی تاریخی مراجعه کنند؛ هنوز سفارت آمریکا در ایران بود، آمریکایی‌ها راحت در داخل کشور رفت‌وآمد میکردند، انقلاب موجب نشده بود که آمریکایی‌ها را از ایران بیرون کنند؛ مثل بقیّه‌ی دولتها سفارت داشتند، مأمورین داشتند، در اینجا داشتند زندگی میکردند؛ در همان هنگام دولت آمریکا دشمنی خودش را با انقلاب نشان داد. علاوه‌ی بر این، محمّدرضا را که یک دشمن قطعی ملّت ایران بود، در آمریکا میهمان خودش کرد، او را بردند در آمریکا نگه داشتند، در واقع پناه دادند به دشمن ملّت ایران. خب، عکس‌العمل و واکنش به این حرکت، حرکتِ دانشجویان بود؛ رفتند سفارت آمریکا را گرفتند، معلوم شد اینجا لانه‌ی جاسوسی است، معلوم شد در طول این چند ماه بعد از پیروزی انقلاب، در این مدّت، اینجا مرکزِ توطئه علیه انقلاب بوده است؛ این را اسنادِ منتشر شده‌ی بعدی از داخل سفارت آمریکا نشان داد و ثابت کرد. جوانهای عزیز! اسناد لانه‌ی جاسوسی را بگیرید بخوانید، درس‌آموز است. دانشجویانی که سفارت را تسخیر کردند و فهمیدند اینجا لانه‌ی جاسوسی است، با زحمت زیاد این اسناد را -که سعی کرده بودند در کاغذخردکن‌ها آنها را خرد کنند، نابود کنند- به هم چسباندند، با زحمت زیاد اینها را استحصال کردند و منتشر کردند؛ هفتاد، هشتاد جلد کتاب منتشر شده است. اینها نشان میدهد که آمریکایی‌ها چه در هنگامِ اوج نهضت، چه در هنگامی که نهضت و انقلاب پیروز شده است و جمهوری اسلامی تشکیل شده است، دائم در حال توطئه علیه نظام اسلامی بوده‌اند؛ آمریکا این است. اینها مسائل مربوط به بعد از انقلاب است.