Gerdab.IR | گرداب

اقدام ارزنده کریستین رونالدو +عکس

تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴

ستاره پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید با کودک لبنانی که ماه گذشته در بمب‌گذاری تروریستی بیروت والدین خود را از دست داده بود، دیدار کرد.

به گزارش گرداب، کریستیانو رونالدو روز گذشته (جمعه) در موزه باشگاه رئال مادرید از کودک لبنانی که ماه گذشته در حمله تروریست‌ها به بیروت والدین خود را از دست داد، استقبال گرمی به عمل آورد. 

ملاقات رونالدو با کودک یتیم بازمانده از بمب‌گذاری لبنان + تصاویر


باشگاه رئال مادرید در خصوص ملاقات برترین بازیکن کهکشانی‌ها با بازمانده بمب‌گذاری تروریستی اخیر لبنان بیانیه‌ای منتشر کرد که در‌ آن آمده است: حیدر، پسر سه ساله‌ای که در ماه نوامبر پدر و مادر خود را در بمب‌گذاری‌های بیروت از دست داد، روز جمعه شاهد به حقیقت پیوستن رؤیایش بود زمانی که فرصت دیدار با الگوی خود، کریستیانو رونالدو را به دست آورد.

رونالدو در این مراسم کودک سه ساله لبنانی که پیراهن رئال مادرید را با نام خودش و با شماره 7 (شماره رونالدو) به تن داشت، به آغوش کشید و در کنار او عکس یادگاری گرفت. او پیش‌تر این پیراهن را از فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هدیه گرفته بود و در کنار او از موزه افتخارات باشگاه دیدن کرد.


ملاقات رونالدو با کودک یتیم بازمانده از بمب‌گذاری لبنان + تصاویر


قرار است که حیدر سه ساله بازی فردا (یکشنبه) کهکشانی‌ها برابر همشهری‌شان رایو وایکانو را از نزدیک تماشا کند.


ملاقات رونالدو با کودک یتیم بازمانده از بمب‌گذاری لبنان + تصاویر


در ادامه بیانیه باشگاه رئال مادرید آمده است: به دنبال حملات بیرحمانه در پایتخت لبنان، داستان حیدر با پیراهن رئال مادرید بعد از نجات پیدا کردنش از قتل عام، در سطح جهانی مورد توجه قرار گرفت. از آن زمان تا کنون باشگاه رئال مادرید تلاش‌هایی بی‌امان برای ارتباط برقرار کردن با حیدر و محقق کردن رؤیای او برای ملاقات با رونالدو انجام داده است.


ملاقات رونالدو با کودک یتیم بازمانده از بمب‌گذاری لبنان + تصاویر


در تاریخ 12 نوامبر به دلیل انفجار یک بمب در یک مرکز خرید شلوغ در حومه بیروت که جزو مناطق شیعه‌نشین پایتخت لبنان محسوب می‌شود، 44 نفر کشته شدند. این حادثه جزو مرگبارترین حوادث تروریستی در لبنان طی چند دهه اخیر بوده است.

منبع: تسنیم