Gerdab.IR | گرداب

حضور واعظی امروز در مجلس حتمی است

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات گفت: بی‌محلی وزیر ارتباطات به مجلس که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده به هیچ وجه واقعیت ندارد و وزارت ارتباطات همواره به نمایندگان مجلس پاسخگو بوده است.

به گزارش گرداب،‌ مرتضی براری با تاکید بر اینکه موضوع بی‌محلی وزیر ارتباطات به مجلس که از سوی برخی رسانه‌ها مطرح شده به هیچ وجه واقعیت ندارد، گفت: همواره وزارت ارتباطات درباره پاسخ‌گویی به نمایندگان مجلس احساس تکلیف کرده است و امورز نیز وزیر ارتباطات به دعوت نمایندگان کمیسیون فرهنگی مجلس حاضر خواهد شد.

وی در توضیح علت دو بار حضور نیافتن وزیر ارتباطات در کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: دفعه اول وزیر در سفر خارجی بود که طی نامه‌ای رسمی با عذرخواهی از عدم امکان حضور درخواست به تعویق انداختن جلسه اعلام شد.

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات گفت: دفعه دوم نیز پیش از جلسه نمایندگانی از وزارت ارتباطات با کمیسیون فرهنگی مجلس جلسه داشتند که طی این جلسه متوجه شدیم سوال این کمیسیون درباره محتوای پیامکهای انبوه است که متولی محتوا در کشور وزارت ارشاد است و  این موضوع باید به وزارت ارشاد ارجاع شود.

وی ادامه داد: از این رو طبق قانون رسماً به آقای سالک رئیس کمیسیون فرهنگی و هیأت رئیسه مجلس اعلام کردیم که این سوال به وزیر ارتباطات مربوط نیست و به این دلیل وزیر به مجلس نرفت.

براری یادآور شد: اما با پابرجا بودن سوال از وزیر، وی امروز حتما در مجلس حاضر خواهد شد.