Gerdab.IR | گرداب

مقایسه موبایلی کودکان جنوب شرق آسیاو آمریکا

تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴

استارت آپ SuperAwesome که در انگلستان مستقر است در پژوهشی آماری که صوت داده متوجه شده است که کودکان بین 6 تا 14 سال در آسیای جنوب شرقی بر روی موبایل در حدود 20 درصد فعال تر از هم سن و سال های خود در ایالات متحده هستند.

به گزارش گرداب، استارت آپ SuperAwesome که در انگلستان مستقر است در پژوهشی آماری که صوت داده متوجه شده است که کودکان بین 6 تا 14 سال در آسیای جنوب شرقی بر روی موبایل در حدود 20 درصد فعال تر از هم سن و سال های خود در ایالات متحده هستند.

در این پژوهش آماری بازارهایی از کشورهای اندونزی، سنگاپور، ویتنام، مالزی و تایلند مورد مطالعه قرار گرفته اند. این پژوهش و نتایج آن بسیار حائز اهمیت و جالب است زیرا علیرغم این موضوع که این گروه سنی تایر زیادی بر تصمیم خانواده ها به خرید دستگاه های موبایلی دارند، تا پیش از این اطلاعات جزئی در مورد این گروه سنی در این حوزه وجود نداشته است.

نتایج حاکی از آن است که در حوزه موبایل کودکان این منطقه بیشترین ضریب کار با ابزارهای دیجیتال را در کل کره زمین دارند. بر این اساس که 87 درصد از کودکان این منطقه از گوشی هوشمند استفاده میکنند که نیمی از آنها خود شخصا صاحب این گوشی ها هستند. در مقایسه، تنها 30 درصد کودکان ایالات متحده در همین دامنه گروه سنی صاحب گوشی های هوشمند هستند اما با رقمی برابر با 47 درصد، این کودکان بیشتر تبلت در اختیار دارند.

در خصوص کودکان آسیایی، دستگاه های موبایل مهمترین وسیله برای دیدن رسانه ها – از جمله تلویزیون – است و استفاده از گوشی های هوشمند به سرعت در حال پیشی گرفتن از مشاهده تلویزیون در این بازار است. در عین حال بازی های موبایل در رده سوم بیشترین فعالیت این گروه سنی قرار گرفته است. یک چهارم کودکانی که تلویزیون مشاهده میکنند، برای این کار از گوشی های هوشمند بهره میبرند.

در حدود 70 درصد از کودکان آسیای جنوب شرقی در اوقات فراغت خود مشغول انجام بازی های موبایل هستند که این رقم در ایالات کتحده به 56 درصد میرسد. برا این اساس تقریبا 8 مورد از ده مورد نرم افزارهای مورد استفاده کودکان در شرق آسیا نرم افزارهای بازی است. در حالی که در ایالات متحده کودکان بیشتر درگیر نرم افزارهای شبکه اجتماعی هستند.

«دیلان کولینز» مدیر عامل استارت آپ SuperAwesome در نوشته ای بیان کرده است: در حالی که داده های مربوط به استفاده کودکان زیر 13 سال از ابزارهای دیجیتال بسیار اندک است، این دامنه سنی تاثیر کذار ترین افراد در دنیای فعلی هستند. اکنون ما توانسته ایم مطالعه ای جامع بر روی این گروه سنی در منطقه جنوب شرق آسیا و رفتارهای دیجیتالی آنها داشته باشیم.

این استارت آپ در مطالعه خود 1800 کودک در این منطقه را مورد نظر قرار داده است.
منبع: آی تابناک