Gerdab.IR | گرداب

" گرداب" با اطلاعیه ای مهم آمد

تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۸۷

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضمن دستگيري تعدادي از اخلالگران در اينترنت و مسدود نمودن سايت هاي مستهجن و غير اخلاقي و انتقال آنها بر روي سايتي به نام گرداب(www.gerdab.ir) اقدام نموده است.

مرکز بررسی جرائم سازمان یافته خبر از انهدام تعدادی از شبکه های سازمان یافته ضد دینی و ضد فرهنگ و ارزشهای انقلاب اسلامی داد.

به گزارش سایت اطلاع رسانی دایره جرائم سایبری مرکز بررسی جرائم سازمان یافته، در اطلاعیه شماره یک این نهاد آمده است:

به اطلاع ملت شريف و انقلابي ايران اسلامي می رساند، با عنایات خداوند متعال و توجهات خاصه حضرت وليعصر عجل الله فرجه و تلاش شبانه روزی نيروهاي اطلاعاتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تعدادی از شبکه های سازمان یافته ضد دینی و ضد "امنيت، فرهنگ و عفت عمومی" كه به زبان فارسی در اینترنت فعاليت مي كردند شناسایی و در یک سلسله عملیات پيچيده فنی-اطلاعاتی منهدم شدند.

بر اساس مستندات بدست آمده و اعترافات صریح عوامل اصلي شبكه هاکه مورد حمایت سرویس های امنیتی کشور های بیگانه قرار داشته اند، این افراد با طراحی و تشکیل شبکه های پيچيده و به قصد پیشبرد اهداف دشمن در قسمتی از پروژه براندازی نرم ، اقدام به راه اندازی تعدادي سایت ضد دینی، مستهجن و ضد انقلابی كرده و با ترفندهايي افراد فعال در اين عرصه را شناسايي و با برقراري ارتباط به پشتیبانی فنی و مالی، خط دهی و هدایت آنان مي پرداخته اند.

پيگيري پروژه هاي شومي با اهداف اهانت و تقدس زدایی از اعتقادات مذهبی، توهین به قرآن كريم و معصومینعليهم السلام، ترویج انواع انحرافات بسيار عميق اخلاقی فردي و خانوادگي، تبلیغ جهت فروش دختران ایرانی،شکستن حریم خصوصی افراد، فیلمبرداری مخفیانه و ترغیب کاربران ایرانی اینترنت به تولید محتوای مستهجن و ضد دینی از جمله فعاليت هاي اين شبكه هاي سازمان يافته بوده است كه بحمدالله با انجام عملیات رهگیری و شناسایی فنی و اطلاعاتی، عناصر اصلی و فعال در این شبکه ها که تعدادی از آن ها در خارج از کشور سکونت داشته اند، شناسایی، بازداشت و تحویل مقامات قضایی شدند.

شايان ذكر است كه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ضمن دستگيري تعدادي از اخلالگران در اينترنت و مسدود نمودن سايت هاي مستهجن و غير اخلاقي و انتقال آنها بر روي سايتي به نام گرداب(www.gerdab.ir) اقدام نموده است.