Gerdab.IR | گرداب

بازی سفیر عشق به مراحل پایانی

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۴

تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای سفیرعشق از نزدیک شده این بازی به مراحل پایانی خبر داد.

به گزارش گرداب، عماد رحمانی گفت: بازی سفیر عشق روایتگر داستان حضور حضرت مسلم ابن عقیل ( ع) در شهر کوفه به عنوان سفیر امام حسین(ع) است که علاوه بر روایت این بخش از زندگی این بزرگوار در قالب چند فلش بک و فلش فروارد به حادثه کربلا نیز می‌پردازد.

وی ادامه داد: این بازی مراحل مدل‌سازی خود را پشت سر گذاشته و وارد مرحله تولید انیمیشن شده است. در مورد این بازی چند مرحله تحقیقات، طراحی هنری، مدلسازی بازی که بر اساس مستندات انجام شده مانند منزل مختار ، هانی ، مسجد کوفه، شهر کوفه و دارالعماره و...مرحله انیمیت کاراکترها و برنامه نویسی باید انجام شود.

رحمانی افزود: بازی سفیر عشق اولین بازی مذهبی – تاریخی در کشور است که بازی‌نامه آن با تحقیقات وسیع و مشورت با کارشناسان مذهبی تدوین شده است، همچنین برای غنی‌تر شدن روایت، تکمیل فیلمنامه انیمیشن سینمایی این اثر نیز آماده است که همراه با عرضه بازی اکران خواهد شد.

این تولیدکننده بازی های رایانه ای همچنین گفت: دید بازی از منظر سوم شخص و ژانر آن اکشن است، همچنین گیمر در این بازی از دید یکی از همراهان حضرت مسلم به جریان ماجرا می پردازد، مراحل را پشت سر می گذارد و البته در چند موقعیت نیز کارکتر اصلی مسلم ابن عقیل (ع ) است. ژانر بازی اکشن ماجرایی بوده و تقریبا تمام نبردها با شمشیر انجام می شود به غیر از چند مورد خاص که ممکن است با دست خالی یا سلاح دیگری باشد.

وی افزود: بخش اصلی روایت  بازی در کوفه رخ می‌دهد اما بر اساس مستندات تاریخی بررسی مکان‌های متنوعی نظیر مخفی‌گاه مختار، زندان کوفه، دارالاماره، منزل مختار، منزل هانی، نخلستان و مسجد اعظم کوفه شبیه‌سازی شده است. این بازی همزمان با ایام محرم سال آینده توزیع خواهد شد.