Gerdab.IR | گرداب

سردار حاجی زاده:

حرکت سپاه در مقابل تحریم‌های موشکی تهاجمی و رو به جلو است

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۴

فرمانده هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا تلاش می‌کند دستاوردهای موشکی ما را محدود کند اما حرکت ما تهاجمی و رو به جلو است.

به گزارش گرداب، سردار امیرعلی حاجی‌زاده ظهر امروز در حاشیه نشست با دانشجویان دانشکده فنی دانشگاه فردوسی مشهد درباره تلاش آمریکا برای تحریم موشک‌های ایران، گفت: آنها تلاش می‌کنند ما را تحریم کنند که این پروژه را پس از برجام و توافق هسته‌ای کلید زده‌اند.

وی ادامه داد: حرکت سپاه در برابر این تحریم‌ها کاملاً تهاجمی و رو به جلو است و مسئولان کشور نیز همه برای این حرکت رو به جلو تلاش می‌کنند و آن را مورد تشویق قرار می‌دهند و ما تا به امروز کسی را ندیده‌ایم که نسبت به این حرکت رو به جلو مخالف باشد.

حاجی‌زاده با اشاره به دستاوردهای پروژه هوا فضا سپاه پاسداران، گفت: در سال آینده ما موشک عماد را خواهیم داشت، همچنین موشک سجیل نیز نوع جدیدی از موشک‌های دوربرد با سوخت جامد است.

فرمانده هوا فضا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون ما با همه دانشگاه‌ها در حوزه هوا فضا در ارتباط هستیم و آنها پشتیبان علمی سپاه هستند.

وی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه‌ها بسیار فراوان است، افزود: بسیاری از گروه‌های فنی دانشگاه‌ها با ما در ارتباط بوده و اگر امروز توانمندی وجود دارد تنها کارکرد سپاه نیست بلکه تلاش تمام دانشگاهیان و جوانان کشور است.

حاجی‌زاده همچنین درباره جایگاه موشکی ایران در منطقه و دنیا گفت: ما در منطقه به لحاظ موشکی در جایگاه اول و در دنیا نیز جزو 10 کشور برتر در این زمینه هستیم.