Gerdab.IR | گرداب

تشخیص روزانه ۲۰۰ هزار ویروس توسط پادویش ایرانی؛

عرضه آنتی‌ویروس بومی توسط پاد

تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۴

با امضای تفاهم‌نامه همکاری، آنتی ویروس بومی پادویش به صورت تخصصی و انحصاری توسط شرکت پارس آتنا دژ به بازار عرضه می‌شود.

به گزارش گرداب، عباس حسینی با اعلام این خبر گفت: برای ارتقای محصول، لازم بود تمام تمرکز خود را بر روی پادویش بگذاریم و به همین دلیل به یک بازوی بازرگانی قوی نیاز داشتیم تا به صورت حرفه‌ای مسئولیت فروش و توزیع و مدیریت بازار را برعهده بگیرد.

وی افزود: شرکت مذکور به عنوان یک مجموعه تخصصی فعال در حوزه امنیت شبکه و اطلاعات، شریک تجاری مناسبی در این زمینه محسوب می‌شود و با تفاهم انجام شده، از این پس فروش آنتی ویروس بومی پادویش از طریق شرکت امن پرداز کاملا متوقف شده و از طریق همکاران ما در شرکت پاد صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت امن پرداز درباره ضرورت تولید آنتی ویروس بومی گفت: تجربه نشان داده است بسیاری از تهدیدات فضای مجازی که به طور خاص در منطقه ما به وجود می‌آید، ممکن است برای مدت طولانی ناشناخته بماند یا آنتی ویروس‌های خارجی عکس‌العمل سریعی نسبت به آن نشان ندهند. بنابراین وجود گروهی که به پایش مداوم فضای مجازی کشور پرداخته و برای مقابله با تهدیدات در قالب آنتی ویروس بومی راهکار ارایه دهند، ضروری است.

او ابراز کرد: یک تیم قدرتمند به صورت مداوم در آزمایشگاه بدافزار پادویش در حال رصد فضای مجازی هستند و روزانه 200 هزار نمونه ویروس در این آزمایشگاه جمع‌آوری می‌شود.

حسینی گفت: اکنون آنتی ویروس پادویش بیش از 300 هزار کاربر فعال دارد که امیدواریم با عرضه تخصصی آن در بازار، این تعداد به سرعت افزایش یابد.

گل‌مر بحری مدیرعامل شرکت پارس آتنا دژ نیز در این نشست گفت:  شرکت پارس آتنا دژ راهکارهای متنوعی در حوزه امنیت را با همکاری نمایندگان خود در سراسر کشور هم در بخش خانگی و هم سازمانی ارایه می‌کند و ما معتقدیم بزرگ‌ترین کانال توزیع محصولات سازمانی حوزه امنیت در کشور را در اختیار داریم. از سوی دیگر  علاقه‌مند بودیم در سبد محصولات‌مان، محصولی باکیفیت و بومی نیز عرضه کنیم.

وی با بیان اینکه تا به حال پیشنهادهای زیادی از محصولات امنیتی بومی برای همکاری داشته‌ایم گفت: متاسفانه 2 دلیل سبب شده بود تاکنون با محصولات بومی دیگر به نتیجه مثبتی نرسیم که یکی از آن بالغ نبودن محصول و نبود توانمندی و اراده لازم برای توسعه با کیفیت محصول و دیگری نبود باور تولید کننده‌ها به جایگاه بازرگانی و توزیع صحیح محصول بوده است.

او ادامه داد: نکته بسیار مهم دیگر در مورد پادویش این است که این محصول صد در صد بومی بوده و اساس ساخت آن یک محصول Open Source یا خریداری شده‌ای نبوده است.

بحری گفت: ما متعقدیم حمایت از تولید ملی و تلاش برای ارتقای دانش و محصول با کیفیت ایرانی وظیفه همه است و امیدواریم به سهم خود با توزیع نسخه‌های خانگی و سازمانی آنتی ویروس پادویش در کانال فروش پاد، سهم موثری در توسعه آنتی ویروس بومی کشورمان داشته باشیم.