Gerdab.IR | گرداب

دستگیری مزاحم اینترنتی در تانگو

تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵

رئیس پلیس فتا آذرباییجان شرقی گفت: فردی که در شبکه اجتماعی تانگو اقدام به توهین و آبروریزی علیه یکی از شهروندان می کرد، دستگیر شد.

به گزارش گرداب، سرهنگ محسن محمودی گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با انتشار مطالب توهین آمیز در شبکه اجتماعی تانگو موجب آبروریزی و هتک حیثیت او شده است، مراتب در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: پس از اخذ اظهارات شاکی، مستندات جمع بندی و مشخص شد اظهارات شاکی واقعیت داشته که پس از اخذ دستور قضایی فرد متخلف به محل پلیس فتا منتقل شید.

رئیس پلیس فتا آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، خاطرنشان کرد: توصیه ای که پلیس فتا برای کاربران فضای مجازی دارد این است که هرگز از این فضا برای اهدافی همچون مزاحمت و هتك حیثیت افراد استفاده نکنند در غیر این صورت بر اساس قانون جرائم رایانه ای افزون بر اعاده حیثیت به حبس و جزای نقدی محكوم خواهد شد.

افراد در صورت بروز مشکلات مشابه در فضای سایبری، به پلیس فتا مراجعه کرده و مشکل خود را با کارشناسان این پلیس در میان بگذارند و این اطمینان را داشته باشند که پلیس فتا با تمام توان در مقابل هرگونه بزه سایبری عکس العمل نشان خواهد داد.