Gerdab.IR | گرداب

روابط عمومی سپاه استان کرمان:

"نازنین زاغری" متهم انگلیسی تبار که توسط سازمان اطلاعات سپاه دستگیر شد در پروژه های براندازی مشارکت داشت

تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۳۹۵

مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد:زاغری با عضویت در شرکت ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.

به گزارش گرداب به نقل از دانا؛ سرهنگ پاسدار امان الله بادسارمسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در مصاحبه اختصاصی با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در خصوص دستگیری  زاغری گفت:طی اقدامات اطلاعاتی گسترده در فضای مجازی و حقیقی یکی از سرشبکه های اصلی وابسته به بیگانگان که ماموریت های مختلفی درراستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام انجام داده بود شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان اینکه  نازنین زاغری تبعه ایرانی- انگلیسی است ، تصریح کرد:وی در تاریخ ۱۵ فرودین سال جاری توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.

بادسار در ادامه ابراز کرد:زاغری  با عضویت در شرکت ها و موسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه های رسانه ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است.

این مقام مسئول اظهار کرد:نامبرده یکی از سرشبکه های اصلی موسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس های رسانه ای و جاسوسی دولت های بیگانه فعالیت های مجرمانه خود را طی سالیان گذشته انجام داده است.

مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان تأکید کرد: بنگاههای خبری دولت های استکباری بویژه رسانه های انگلیس خبیث در ماههای اخیر همه توان خود را برای حمایت از فرد مذکور بکار گرفته اند تا به خیال خام خود با جوسازی گسترده در عزم راسخ پاسداران انقلاب خللی ایجاد نمایند اما این خیال باطل هیچ گاه به واقعیت تبدیل نخواهد شد.

وی عنوان کرد:با بیان اینکه نیروهای امنیتی سپاه پیش از این هم تیم ها و عناصر وابسته به سرویس های بیگانه را شناسایی کرده  و زیر ضربه قرار داده بودند که بنا به مورد در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

بادسار متذکر شد:دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی باید بدانند،مامورین اطلاعاتی سپاه اشراف کاملی بر فعالیت های خصمانه آنان در فضای مجازی و حقیقی دارند و بدون اغماض با همه عناصر و شبکه های وابسته به بیگانه قاطعانه برخورد خواهند کرد.

مسئول روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در پایان  خاطر نشان کرد: نازنین زاغری در طول مدت بازداشت، در یک سوئیت در زندان کرمان نگهداری شده و مرتبا با خانواده خود تماس تلفنی و ملاقات حضوری داشته است.در حال حاضر پرونده ایشان برای انجام مراحل قضایی به تهران ارسال شده و تحقیقات تکمیلی توسط مامورین سازمان اطلاعات سپاه در حال انجام می باشد.
منبع: دانا