Gerdab.IR | گرداب

محمود کریمی:

از شایعات در فضای مجازی خسته شده بودم

تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵

یکی از مداحان مشهور نسبت به شایعه پراکنی های اخیر درباره خودش در فضای مجازی واکنش نشان داد و بر گسترش امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد.

به گزارش گرداب، مراسم جشن ولادت امام حسن مجتبی علیه السلام شب گذشته در حالی در امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شد که جمع زیادی از هیئتی ها آمده بودند تا ضمن شرکت در جشن ولادت کریم اهل بیت(ع) ، پس از دوماه با نوای حاج محمود کریمی دل را راهی مدینه کنند اما این مولودیخوانی با حاشیه مهمی همراه بود.

بر اساس این گزارش کریمی شب گذشته در هیئت رایة العباس(ع) به بسیاری از شایعات و حرف و حدیث ها نیز  پاسخ داد.

 از شایعات خسته شده بودم

وی به اولین نکته ای که اشاره کرد موضوع فضای مجازی بود و گفت: با فضای مجازی زیاد ارتباط خوبی ندارم البته این نیست که ارتباط نداشته باشم. چون می بینم که بسیاری از کاربران آن به دنبال کسب اطلاعات نیستند و بیشتر هدفشان شایعه پراکنی و حاشیه درست کردن برای افراد است ارتباطم را کم کردم.

کریمی افزود: تا زمانی که بیمار نشده بودم روزانه سی هزار نفر پیج بنده را می دیدند اما بیمار که شدم این تعداد به ۶۵ هزار نفر رسید.

وی با تاکید بر این‌که از شایعات جور واجوری که در فضای مجازی می دیدم خسته شده بودم اظهار داشت: تا جایی که یکی کامنت می گذاشت قطع نخاع شده ! یا یکی دیگر این طور نوشته بود امروز به ملاقات او در بیمارستان رفتم حال مساعدی ندارد! یکی دیگر هم می گفت مادرم مریض بود در پشت اتاق عمل منتظر مانده بودم او را دیدم که برای رفتن به اتاق عمل آماده می شد!

این مداح اهل بیت علیهم السلام پس از بیان گلایه های خود در نخستین شب بازگشت به عرصه خادمی اهل بیت علیهم السلام تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر را با جدیت در هیئت دنبال کنیم.

گفتنی است انتشار شایعات در فضای مجازی درباره چهره های مشهور و شناخته شده از بداخلاقی های اجتماعی است که چند سال اخیر با گسترش شبکه های اجتماعی در جامعه رواج پیدا کرده است و باید کاربران و مخاطبان از یکسو و چهره های سرشناس و نهادها از سوی دیگر برای مبارزه با این اخلاق سوء تدبیر کرده و دست به دست یکدیگر بدهند.