Gerdab.IR | گرداب

پلیس فتا به شبکه پنج می‌آید

تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۵

مجموعه تلویزیونی "سایبر" از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود.

به گزارش گرداب به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی " سایبر" به کارگردانی احمد معظمی و تهیه کنندگی سعید کمانی از شنبه 19 تیرماه ساعت 23 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

سعید کمانی تهیه کننده "سایبر" دراین باره گفت: این مجموعه تلویزیونی در درباره کلاهبردار‌ی‌های سایبری و تخلف در فضای مجازی است و فیلم‌نامه سریال "سایبر" را علیرضا آل‌یمین نوشته و در نگارش آن از پرونده‌های واقعی بهره‌برداری شده است.

کمانی ادامه داد: این سریال در 12 قسمت تولید شده که تقریبا هر چند قسمت از آن یک قصه مستقل را روایت می‌کند.

البته یک شخصیت مشترک محوری با نام سروان فروزان در تمام این داستان‌ها وجود دارد که نقش آن را روح‌الله کمانی بازی می‌کند.

وی درباره ویژگی‌های سریال سایبر توضیح داد: این سریال آموزشی است و به کلاهبرداری‌هایی می‌پردازد که اغلب آدم‌های معمولی با آن‌ها مواجه می‌شوند؛ مثلا شیوه‌های کلاهبرداری توسط کارت بانکی افراد را به نمایش گذاشته‌ایم.

نویسنده سریال تعداد زیادی از پرونده‌های پلیس فتا را مطالعه کرده و بعد فیلمنامه را بر اساس این پرونده‌ها نوشته است؛ به عبارتی می‌توان گفت 80 درصد اتفاقاتی که در این سریال به تصویر کشیده می‌شود، واقعی است.

به گفته سعید کمانی، هدایت‌الله سجادی و سرهنگ احمدی از پلیس فتا، مسئولیت مشاوره به نویسنده و کارگردان سریال را به عهده داشتند.

در این سریال قاسم زارع نقش سرهنگ ذوالقدر، شهروز ابراهیمی نقش سهراب، سجاد دیرمینا نقش سروان فخیم، نیلوفر شهیدی نقش شهره و سارا منجزی نقش دکتر معتمد را با‌زی می‌کنند.

مجموعه تلویزیونی " سایبر" از 19 تیرماه ساعت 23 پخش می شود،  این مجموعه هر شب از شنبه تا چهارشنبه  به مدت 35 دقیقه پخش می شود.