Gerdab.IR | گرداب

واکنش چهره ها به درگذشت مادر شهید صیاد شیرازی

تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۵

بعد از فوت شهربانو شجاعی، مادر شهید صیاد شیرازی، مسئولین کشوری و ورزشکاران در اینستاگرام خود پست هایی را جهت همدردی منتشر کردند.

به گزارش گرداب، با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان و ورزشکاران برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند. بسته اینستاگردی امروز باشگاه خبرنگاران جوان هم قصد دارد گلچینی از پست های به روز شده هنرمندان و ورزشکاران را در اختیار شما کاربران قرار دهد.

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به فوت مادر صیاد شیرازی + اینستاپست

مادر امیر سپهبد شهید "صیاد شیرازی"، طی چند روز اخیر، بر اثر بیماری قلبی در بیمارستان ارتش در شهر مشهد مقدس بستری شده بود که ظهر روز گذشته دارفانی را وداع گفت.

ورزشکاران و مسئولین کشوری پس از با خبر شدن از فوت بانو شهربانو شجاعی، والده امیر سپهبد شهید صیاد شیرازی، در اینستاگرام خود، برای ابراز همدردی \ست هایی را منتشر کردند.

علی دایی نوشت:
مادر مهياي رفتن شد. پسر در آسمان بساط مهمانى و پذيرايى را آماده كرده.سردار مرصاد چشم به راه مسافرش وان يكاد مي خواند و فرشته ها دعاى سفر را زمزمه مى كنند. رسيدن بخير.
عروج آسمانى مادر سردار شهيد صيادشيرازى زمينيان را داغدار كرد و عرشيان را به استقبال واداشت.روحش شاد

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به فوت مادر صیاد شیرازی + اینستاپست


محسن رضایی نوشت:

مادر او، مادر ما و همه رزمندگان بود. آری مادر دیگری از میان ما رفت و به ملکوت اعلا پیوست؛ اما مادری که سهم زیادی در عزت و اقتدار امروز این انقلاب و این سرزمین داشت. روزگاری، سخت بود درک این کلام شریف که: «بهشت زیر پای مادران است»؛ ولی امروز که می‌بینیم امنیت و افتخار کشور مرهون شهدا است می‌فهمیم که چرا بهشت زیر پای مادران است. مرحوم سرکار خانم شهربانو شجاع؛ فرزند قهرمانی چون صیاد شیرازی را به اسلام و ایران تحویل دادند.

ملت رزمنده ایران، سربلندی در هشت سال دفاع مقدس خود را مرهون مادر صیاد شیرازی می‌دانند. او مادر همه ما بود.

روحش شاد.

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به فوت مادر صیاد شیرازی + اینستاپست


سوشا مکانی نوشت:

مادر به ميهمانيت آمد صياد دلها ...  تسليت به مردم عزيز ايران

واکنش هنرمندان و ورزشکاران به فوت مادر صیاد شیرازی + اینستاپست