Gerdab.IR | گرداب

پژمان‌فر در صحن مجلس:

دولت باعث ضرر و زیان چندین هزار میلیاردی به مردم شده است

تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، با انتقاد از عدم تشکیل منظم جلسات شورای عالی فضای مجازی در این دولت، گفت: در این دولت به جای تشکیل ۷۳ جلسه فقط ۱۸ جلسه با کمترین مصوبات تشکیل شده است.

به گزارش گرداب حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با اشاره به تأکیدات رهبر انقلاب مبنی بر اهمیت فضای مجازی و برابری آن با اهمیت انقلاب اسلامی، اظهار داشت: با توجه به همین اهمیت بوده است که ایشان شورای عالی فضای مجازی را راه‌اندازی کردند.

وی افزود: اما متأسفانه در این دولت با وجود وظیفه قانونی در تشکیل حداقل ۷۳ جلسه، متأسفانه با تشکیل ۱۸ جلسه آن هم با کمترین مصوبات، باعث ضرر و زیان چندین هزار میلیاردی به مردم و ارائه ناامن‌ترین و بی‌کیفیت‌ترین اینترنت به مردم و نیز محرومیت حداقل یکصد هزار نفر از اشتغال در این عرصه شده‌اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس خطاب به رئیس‌جمهور گفت: آقای رئیس‌جمهور اگرچه وزارت ارتباطات در یک حرکت کاملاً نمایشی کارهایش را به اسم راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات شروع کرده است، اما شما می‌دانید که این اقدام مورد وفاق اعضای شورای عالی فضای مجازی نبوده و به تصویب جلسه نرسیده است.

پژمانفر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رفتار غیرمسئولانه دولت در قبال لایحه برنامه ششم توسعه گفت: این رفتار نشان می‌دهد که مجلس شورای اسلامی با یک اتفاق نادر در این دوره در حوزه مدیریت اجرایی کشور مواجه است.

وی تصریح کرد: اگر این اتفاق ادامه یابد به یک بدعت تبدیل شده و برنامه‌های بلندمدت مدیریت کشور را با آسیب‌های جدی مواجه می‌کند؛ دولتی که با شعار قانون‌گرایی کار خود را آغاز کرده است، امروز متأسفانه به عنوان قانون‌گریزترین دولت در تاریخ کشور در حال کنتور انداختن است.