Gerdab.IR | گرداب

آیت الله علوی گرگانی:

دشمنان با استفاده از رسانه‎های مجازی جوانان را منحرف می‌کنند

تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵

مرجع تقلید و استاد حوزه علمیه قم گفت: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به اهمیت فضای مجازی تاکید دارند و امروز می‎بینیم دشمنان با استفاده از رسانه‎های مجازی بسیار تلاش می‎کنند تا جوانان ما را منحرف کنند و به فساد و تبهای بکشانند.

به گزارش گرداب آیت الله  العظمی سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی صبح امروز در جمع شورای بسیج رسانه استان گلستان و مسئولان حلقه‎های صالحین با تشکر و تقدیر از اعضای بسیج رسانه اظهار داشت: خداوند در هر عصر و زمانی مقتضی زمان پیامبرانی را فرستاده است و در هیچ عصری خداوند عرصه را از رسول خود خالی نگذاشته است.

وی تصریح کرد: همگام با فعالیت‎های دشمن که در حال تلاش است که جامعه را به فساد و تباهی بکشانند خداوند گروهی را قرار می‎دهد تا در مقابله با آنها جوابگو باشد.

آیت الله علوی گرگانی ادامه داد: مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود به اهمیت فضای مجازی تاکید دارند و امروز می‎بینیم دشمنان با استفاده از رسانه‎های مجازی بسیار تلاش می‎کنند تا جوانان ما را  منحرف کنند و به فساد و تبهای بکشانند.

مرجع تقلید و استاد حوزه علمیه قم افزود: با وسائل مختلف دشمن تلاش می‎کند که جوانان ما را به کار خلاف دعوت کند و ما نیز باید به اندازه تلاش آنها با استفاده از ابزارهای روز رسانه‎ اهداف خود را پیش ببریم.

این عالم ربانی با بیان اینکه ما نباید از دشمنان خود عقب بیفتیم، تاکید کرد: دست خدا بالای دست همه قرار دارد و کاری که برای رضای خدا باشد بالاترین ارزش‎ها را دارد و ما باید به گونه‎ای در رسانه عمل کنیم که فعالیت‎های ما از رسانه‎ها بیگانه بالاتر باشد.

علوی گرگانی  با اشاره به اینکه اگر نمی‎خواهند رسانه دشمنان جوانان ما را منحرف کنند باید کاری کنیم که همه زحماتشان از بین برود، یادآور شد: دشمن اعتراف می‎کند که امروز ما بهتر از آنها عمل کردیم و امروز دشمنان از پیشرفت‎ها و توسعه‎های ما تعریف می‎کنند.

وی با اشاره به اینکه باید تکنولوژی‎های روز دنیا که دشمنان از آن بهره‎مند هستند را بر علیه خود بکار گیریم، اظهار داشت: بسیج رسانه‎ ایران مافوق همه رسانه‎های دنیا است و به این موضوع اعتقاد داریم که حرکت بسیج رسانه حرکت بسیار خوبی است و جای تقدیر دارد و انتظار داریم حرکتش را جدی‎تر‎ پیگیری شود تا جایی که دشمن از روی شگفتی انگشت به دندان بگیرند.