Gerdab.IR | گرداب

سازمان هواپیمایی کشوری:

زائران اربعین از سایت‌های غیرمجاز بلیت هواپیما نخرند

تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵

سازمان هواپیمای کشوری اعلام کرد: زائران اربعین حسینی از تهیه بلیت اینترنتی خارج از مراکز مورد تأیید سازمان جداً خودداری کنند، در صورت خرید اینترنتی، امکان رسیدگی به شکایات احتمالی فقط از طریق پلیس فتا امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش گرداب؛ به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، دفتر نظارت بر شرکت‌ها، فرودگاه‌ها و مؤسسات هوانوردی این سازمان‌ اعلام کرد: در راستای کنترل عرضه قیمت بلیت در ایام اربعین حسینی، تدابیر لازم با همکاری شرکت‌های هواپیمایی و سایر نهادهای نظارتی از جمله پلیس فتا، اتخاذ شده است.

‌سازمان هواپیمایی کشوری از مسافران خواسته است به منظور جلوگیری از سو استفاده برخی از افراد سود‌جو، بلیت ایام اربعین حسینی صرفاً به صورت حضوری و براساس جدول فهرست دفاتر و نمایندگان فروش مجاز شرکت‌های هواپیمایی اعلام شده در سایت این سازمان خریداری کنند.

در این اطلاعیه سازمان هواپیمایی کشوری با تأکید بر عدم خرید هرگونه بلیت برگشت هواپیما از دفاتر مسافرتی موجود در کشور عراق، عنوان شده است، مسافران از تهیه هر گونه بلیت اینترنتی برای این ایام‌، خارج از مراکز مورد تایید سازمان جداً خودداری کنند، بدیهی است، در صورت خرید اینترنتی امکان رسیدگی به شکایات احتمالی در مورد صحت بلیت، صرفا از طریق پلیس فتا امکان پذیر خواهد بود.