Gerdab.IR | گرداب

براساس اعلام کمیته اجرایی/

۳۰۲ استارت‌آپ به نمایشگاه الکامپ می‌آیند

تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۵

براساس اعلام کمیته اجرایی، حضور ۲۶۰ استارت‌آپ در الکامپ بیست‌ودوم قطعی شده بود که اکنون حضور ۴۲ استارت‌آپ دیگر در این رویداد بین‌المللی قطعی شده است.

به گزارش گرداب براساس اعلام سخنگوی کمیته اجرایی نمایشگاه الکامپ بیست‌ودوم در این رویداد بین‌المللی شاهد حضور استارت‌آپ‌هایی از استان‌های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، البرز، گیلان، خراسان جنوبی، قزوین، فارس، هرمزگان، یزد، خراسان شمالی، خوزستان، زنجان، سیستان و بلوچستان، مازندران و مرکزی خواهیم بود.

طبق اظهارات پیشین باقر بحری با توجه به استقبال گسترده کسب‌وکارهای نوپا، تعداد استارت‌آپ‌های مورد حمایت برای حضور در این نمایشگاه به 260 مورد رسید که بعد از مذاکرات صورت گرفته کمیته اجرایی این رویداد تعداد 42 استارت‌آپ دیگر به این تعداد افزوده شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال زیست بوم استارت‌آپ‌های کشور را در سالن 18 گردهم جمع خواهیم کرد، گفت: در الکام استارز 95 تصمیم داریم همه بخش‌های زیست‌بوم استارت‌آپ کشور از جمله استارت‌آپ‌های نوپا، در حال توسعه، شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذاران را زیر یک سقف و در کنار یکدیگر در سالن 18 جمع کنیم.

او به امکاناتی که برای سالن الکام استارز 95 پیش‌بینی شده است اشاره کرد و افزود: در این سالن علاوه بر غرفه‌های فعالان زیست‌بوم استارت‌آپی، یک محل برای برگزاری ارائه استارت‌آپ‌ها، برگزاری مسابقه‌ها و همچنین محلی برای برگزاری جلسات احتمالی بین استارت‌آپ‌ها با شتاب‌دهنده‌ها، سرمایه‌گذاران یا همکاری‌های احتمالی به صورت کافی‌شاپ در نظر گرفته شده است که به صورت رایگان در اختیار استارت‌آپ‌ها قرار خواهد گرفت.

بحری با بیان اینکه تیم داوران سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تمامی درخواست‌های ارسالی را مورد بررسی قرار داده است، معیارهای ارزیابی داوران را برشمرد و افزود: استارت‌آپ‌های مورد تایید باید دارای وب سایت یا اپلیکیشن بوده و همینطور آمسازمان نظام صنفی راده خدمت‌دهی به مشتری نهایی باشند و با توجه به دسته‌بندی‌های مختلف فعالیت استارت‌آپ‌ها، تمام دسته‌ها باید دارای نماینده باشد.