Gerdab.IR | گرداب

حسن شمشادی:

ایثار و از خودگذشتگی جانبازان را در فضای مجازی نشر دهیم

تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۵

حسن شمشادی با انتشار پستی در اینستاگرام، ضمن تقدیر از عیادت کنندگان از سرباز مریوانی در تبریز تصریح کرد: باید ایثار و از خودگذشتگی جانبازان امنیت ملی را هم در فضای مجازی نشر دهیم.

به گزارش گرداب حسن شمشادی خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در اینستاگرام خود پستی در خصوص سرباز مریوانی که در نجات سگی یک پایش را از دست داده بود منتشر کرد.

او در اینستاگرام خود نوشت:

چند روز پیش یک سرباز عزیز مریوانی، برای نجات یک سگ اقدام کرد، که یک پایش روی مین رفت و قطع شد.

انتشار این خبر در رسانه‌ها و فضای مجازی، بازتاب بسیار گسترده‌ای داشت و مخاطبان به درستی از این اقدام فداکارانه این سرباز وطن، قدردانی و برای شفایش دعا می‌کردند.

برخی خبر‌ها و عکس‌ها از عیادت شمار زیادی از هموطنانمان از این سرباز عزیز در بیمارستان حکایت داشت و دارد، که بسیار کار ارزشمند و قابل ستایشی است.

اما یک سوال؟ در حالیکه هموطنان عزیز ما، از روی قدر‌شناسی اینچنین بازتاب دهنده این اقدام ارزشمند این سرباز وطن هستند و در کاری بسیار درست و پسندیده، به طور گسترده و چشمگیر به عیادتش می‌روند، ایا جا ندارد که سری هم به جانبازانی که برای تامین امنیت کشور عزیزمان، چه در مرزهای سرزمینی و چه در عمق استراتژیک دفاعیمان در سوریه و عراق، سلامتشان را از دست داده و می‌دهند، بزنند و بازتاب دهنده ایثار و از خودگذشتگی انان در فضای مجازی باشند؟! و به نوعی از ان‌ها قدردانی کنند؟! قبول که ملاحظاتی در انتشار اخبار مربوط به جانبازان نبردهای سوریه و عراق و حتی مرزبانیمان وجود دارد، اما همه ما می‌توانیم به محض مطلع شدن از مجروحیت و جانبازی عزیزی برای تامین امنیتمان، اقدام به انتشار خبرهای مربوط به ان کنیم و خودمان از عیادت کنندگان باشیم، در حالیکه همه این «ملاحظات» را هم در نظر بگیریم.


عکس نوشت: عیادت تعدادی از مردم تبریز از سرباز مریوانی که برای نجات سگی پایش در پادگان بر روی مین رفت.


ایثار و از خودگذشتگی جانبازان را در فضای مجازی نشر دهیم