سردار سلامی:

دشمن با گزینه نظامی سرزمینش را به گورستان تبدیل می‌کند

دشمن با گزینه نظامی سرزمینش را به گورستان تبدیل می‌کند
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمن می‌داند که نتیجه انتخاب واقعی گزینه نظامی، چیزی جز تبدیل سرزمین آنان به گورستان متجاوزان نخواهد بود.

به گزارش گرداب، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: البرز با ستارگان درخشانش در سپهر شهادت، با مردان دلیرش در جبهه های نبرد، با شهیدان مدافع حرمش برای دفاع از اسلام در نقاط دور دست، با غیرت مردان و زنان مومنش و قامت های بر افراشته آنان که همانند ارتفاعات البرز سربلند و سترگ هستند شناخته می شود.

وی با گرامیداشت یاد امام راحل که نشان دهنده شکوه ایمان و بیداری مسلمانان به جهل مدرن است، افزود: پس از امام خمینی(ره) آن بیرق باشکوه به دست شخصیتی قرار گرفت که ناخدای سفینه نجات امت اسلام شده است، پس از امام خمینی آن قامت برافراشته و قد کشیده که صولت و شکوه ولایت علوی را در دلها و ذهن ها زنده میکند باسعه صدر و شرح صدری که الهام یافته از روح وحی الهی است با آن چشمه نورانی الهام که عامل ایجاد حرکت و نهضت و بیداری در عالم اسلام شده است.

سلامی گفت: شخصیتی که جهاد کبیر امت اسلام را علیه ستمکاران و مستکبران و استعمارگران هدایت میکند، امامت و پیشگامی یک نهضت عظیم در جهان اسلام را بر عهده دارد و بر پیچیده ترین افکار دشمن احاطه دارد و جهان را برای اسلام عزیز مدیریت میکند و سیاست دشمنان را باشکست و توقف مواجه میکند.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: امروز وجود شریف و نازنین رهبرمان امام خامنه‌ای حقیقتا یک موهبت الهی بر جهان اسلام است و خدا را از بابت وجود این دو گوهر شریف و نورانی سپاس میگوییم و از او برای طول عمر با برکت و همراه با سلامتی روز افزون از خدای متعال مسئلت داریم.

وی اظهار داشت:  این حقیقت امروز در عالم میدرخشد که اسلام در پرتو درخشش انقلاب بزرگ و پشت سر گذاشتن راه های پر فراز و نشیب و سختی در دوران 38 ساله، اسلام تولد مجدد یافت که به تحقق مجد و بر این ملت و جهان اسلام گذشته است.

سلامی گفت: تا به امروز دشمنان تمام ابزارهای خود را به کار گرفته اند تا از تبدیل شدن اسلام به قدرت و شکل گرفتن حاکمیت و حاکم شدن مسلمانان بر سرنوشت خویش جلو گیری کنند اما در این امر هرگز موفق نبوده‌اند.

وی تاکید کرد: انقلاب ما از بدو تولد خود تا به امروز در گیر جنگ‌های جهانی بوده است که در مقابل هر جنگی که در برابر اسلام رخ داده است، آمریکا، اروپا، رژیم های عرب متحد با آمریکا و کشور های متحد المنافع با آمریکا در مقابل ایران ایستاده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهار داشت: دشمن همه عوامل خود را در مقابل ایران به کار گرفته است، اما خوشبختانه تاریخ انقلاب ما همیشه در متن آن حضور داشته ایم، در قلب طوفان های سخت و صائقه های سنگین بر این ملت فرود آورده اند، زندگی کرده‌ایم.

وی افزود: حقیقت آشکار است و همه به آن اذعان دارند که وعده هاای الهی و سنت های خداوند بر این مملکت و جهان اسلام جاری است، در هر صحنه ای اسلام پیروز شد و انقلاب اراده خود را به دشمن تحمیل کرد و دشمن را از پناهگاه های راهبردی و استرانژیک خود خارج و در میدان عمل گسترش پیدا کرد و در هر صحنه ای تا به امروز پیروز شده است.

سلامی گفت: امروز چهره امریکا را در هم شکسته فروپاشیده ناکام و ناامید است، حتی در رخسار آنها اثار خستگی مفرت ناامیدی فقدان نشاط و دلمردگی دیده می‌شود و در کلماتشان اعتراف به ناتوانی و پوسیدگی ارتش آمریکا است و این سخنان، سخن بزرگترین مقام رسمی فعلی این کشور است که بر قدرت تکیه دارد.

وی اظهار داشت: قدرت دشمن در بعد اقتصادی با زیر ساخت‌های پوسیده مواجه شده‌اند که با ناتوانی در تامین خدمات اجتماعی مواجه هستند، با اقتصادی که بدهی ملی آن از تولید ناخالصی عبور کرده اند و جوانانی که با هرج و مرج اخلاقی مواجه هستند، همانگونه ک رهبر معظم انقلاب فرموند: "جنگ آنان علیه ما در حوزه نظامی به بن بست رسیده است که ما صاحب قدرت بازدارنده ای هستیم که نمیتوانند از آن عبور کنند."

سلامی گفت: دشمن تلاش خود را بر دو موضوع عمده گذاشته است، جنگ اقتصادی و استمرار تهاجم فرهنگی برای سست کردن اعتقادات جوانان که موتور محرک جامعه هستند، سناریوی جنگ نظامی خاتمه یافته است زیرا 38 سال قدرت افزایی ایجاد زیر ساخت های جهاد عظیم و مقاومت های مکرر ملت دشمن را به بازدارنگی رسانده است.

سلامی با اشاره به شهادت جوانان و ایستادگی خانواده های شهدا و حضور در 22 بهمن یادآور شد: دشمن میداند که انتخاب واقعی گزینه نظامی چیزی جز تبدیل سرزمین آنان به گورستان متجاوزان نخواهد بود.

وی گفت: همانگونه که ما با تکیه بر قدرت این ملت توانستیم سازه‌ها و سخت افزارها و نرم افزارهای جهاد بزرگ را بسازیم و با تکیه بر درون توانستیم قدرت عظیم ایجاد کنیم که امروز دشمن با نگاه به آن به پناهگاه می رود و تلاش میکند به هر شکل اجماع جهانی ایجاد کند و در اقتصاد هم با تکیه بر درون میتوان او را مایوس کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: نسخه هایی همانند برجام برای منصرف کردن از جنگ نبود بلکه باعث آن، ایستادگی مردم است و تنها چیزی که میتواند ما را در نبرد اقتصادی یاری کند، تحمل مشکلات، مصرف کالای ایرانی و راه اندازی کارخانه‌ها است و تنها نسخه پیروزی این مردم جهاد است.

وی اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی بر ژرفای نیت‌های دشمنان مسلط است و با الهام از حکمت‌های قرآن میداند سرنوشت ملت از کجا میگذرد، او میداند هرگز با تکیه بر دشمن نمیتوان زندگی کرد و باید به خدا تکیه کرد و این اموزه همه رهبران دینی ما است.

سلامی اظهار داشت: پیشوایان دینی ما به ما آموخته اند نباید به دشمن اعتماد و اتکا کرد و آنها صاحبان اصلی قدرت نیستند، اما تهدید میکنند و بلوف میزنند و فریب میدهند و رعب ایجاد میکنند و بیشتر از واقعیتی که هستند تبلیغ میکنند و ما میدانیم بین واقعیت و مجاز تفاوت وجود دارد و در این راه محکم ایستاده ایم که ایستادگی در شان این ملت است.

وی با بیان اینکه در آینده‌ای نزدیک پیروزی های نهایی بر سیاست های دشمنان را جشن خواهیم گرفت، افزود: اینها حقیقت است و سنت خداوند است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فلسفه وجود سپاه اداره این جهاد عظیم در کنار سایر نهادها در کشور است و ما خدا را سپاس میگوییم که توفیق پوشیدن لباس فداکاری در راه فدا شدن در راه ملت عزیز را به تن کرده ایم و از خداوند میخواهیم در این راه ما را ثابت قدم نگه دارد.