در کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه ای اوج

ناگفته‌هایی از پیچیده ترین پرونده‌های اطلاعاتی ایران

ناگفته‌هایی از پیچیده ترین پرونده‌های اطلاعاتی ایران
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۵

مینی سریال «آخرین پرواز کرکس» ناگفته‌هایی از پیچیده ترین پرونده‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را روایت می‌کند و در کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه ای اوج منتشر می‌شود.

به گزارش گرداب، سریال «آخرین پرواز کرکس» به تهیه کنندگی وحید چالاک و کارگردانی جواد مطوری جدیدترین محصول خانه پویانمایی انقلاب اسلامی است که برای نخستین بار در کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه ای اوج منتشر می شود.

این مینی سریال که با فرم موشن کمیک و در 13 قسمت 8 دقیقه ای تولید شده است ناگفته‌هایی از پیچیده‌ترین پروندههای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران را روایت میکند. هرچند این نخستین بار است که یک سریال با فرم موشن کمیک به طور اختصاصی در تلگرام منتشر میشود ولی برگ برنده این مینی سریال علاوه بر فرم قابل قبول فنی آن، اطلاعات طبقه بندی است که برای نخستین بار به انتشار عمومی رسیده و از این منظر می تواند ابعاد جدیدی از پیچیدگی های این پرونده مهم اطلاعاتی جمهوری اسلامی را که تمام دستگاه های امنیتی کشور اعم از وزارت اطلاعات، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و... درگیر آن بودند به معرض نمایش قرار دهد.

این مینی سریال که بر اساس واقعیت تولید شده به قلم حسین بهزاد نوشته شده است که پیش از این با کتاب «همپای صاعقه» مورد تمجید رهبر انقلاب قرار گرفته و ایشان تقریظی بر کتاب نوشته بودند. تا کنون 2 قسمت از این مینی سریال در کانال تلگرامی سازمان هنری رسانه ای اوج منتشر شده است و پخش این مجموعه هر روز ساعت 18 در این کانال تلگرامی ادامه دارد.

خانه پویانمایی انقلاب اسلامی علاوه بر تولید مجموعه‌های متعدد پویانمایی، با تولید فیلم سینمایی «فهرست مقدس» توانسته بود دیپلم افتخار بهترین پویانمایی را از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر کسب کند.