Gerdab.IR | گرداب

بیشترین دلیل حضور افراد در شبکه‌های اجتماعی چیست؟

تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵

در این خبر سعی داریم تا شما را با دلایلی که افراد عضو شبکه های اجتماعی می شوند آگاه کنیم.

به گزارش گرداب، امروزه شبکه های اجتماعی سهم عمده ای در زندگی افراد دارا هستند  اما اینکه چه دلایلی باعث می شود که افراد بیشتر  وقت گران بهای خود را در این فضا ها سپری می کنند سوالی است که ممکن است برای شما مطرح شود و در این میان باید به این نکته آگاه باشیم که افزایش سواد رسانه ای مسئولیت اجتماعی ما است.
 
در ادامه  به 10  دلیل استفاده  کاربران از شبکه های اجتماعی می پردازیم: 
در بین آمار به دست آمده مشخص شد که حدود 55 درصد کاربران شبکه های اجتماعی به دلیل اینکه از فعالیت و کارهای دوستان خود باخبر شوند از شبکه های اجتماعی استفاده می  کنند.
41 درصد افراد به دلیل اطلاع یافتن از آخرین اخبار و رویداد ها ی روز وارد محیط های مجازی و شبکه های اجتماعی می شوند.
 
41 درصد دیگر افراد برای پرکردن اوقات فراغت و بیکاری خود به این فضا ها وارد می شوند؛ در این بین 39 درصد افراد برای یافتن مطالب بامزه و تففنی به شبکه های اجتماعی روی می آورند.
 
39 درصد دیگر افراد برا اینکه عقاید خود را با دیگران اشتراک بگذارند عضو شبکه های اجتماعی شده اند.
 
38 درصد دیگر افراد برا اینکه عکس ها و ویدئو های خود را با دیگران اشتراک بگذارند به شبکه های اجتماعی روی آورده اند.
 
36 درصد کاربران شبکه های اجتماعی به علت حضور دوستانشان در این شبکه ها حضور پیدا می کنند و 33 درصد دیگر برای ارتباط برقرار کردن با دیگران واردمی شوند.
 
جالب است بدانید از بین کاربران شبکه های اجتماعی 32 درصد افراد فقط برای آشنایی با افراد جدید وارد این شبکه ها می شوند و 27 درصد باقیمانده برای اینکه فعالیت های روزانه خود را به اشتراک بگذارند از این شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.