اینترنت یک گیگابیتی به هند هم رسید

اینترنت یک گیگابیتی به هند هم رسید
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۶

شرکت هندی ACT از ارائه خدمات دسترسی به اینترنت در این کشور با سرعت یک گیگابیت در ثانیه خبر داده که تا به حال در هند بی سابقه بوده است.

به گزارش گرداب، تا به حال کشورهای محدودی در جهان به خدمات اینترنت پرسرعت با چنین کیفیتی دسترسی داشته اند و حالا هند نیز به جمع کشورهای یادشده پیوسته است.

ACT که سومین شرکت بزرگ ارائه دهنده خدمات اینترنتی در هند است، ارائه خدمات یک گیگابیتی خود را از شهر حیدرآباد آغاز می شود که از جمله قطب های فناوری اطلاعات در این کشور محسوب می شود.

از جمله کشورهایی که در آنها خدمات اینترنت با سرعت یک گیگابیت در ثانیه در دسترس است می توان به کره جنوبی، سنگاپور، انگلیس، آمریکا، برخی کشورهای اسکاندیناوی و ... اشاره کرد.

هزینه استفاده از این خدمات با محاسبه مالیات 105 دلار در ماه است و هر کاربر سرویس یاد شده می تواند یک ترابایت داده آپلود و یک ترابایت داده بارگذاری کند.

این شرکت خدمات اینترنت 100 مگابیت در ثانیه را به ازای دریافت 30 دلار در ماه ارائه می کند و کاربران این سرویس امکان بارگذاری 250 گیگابایت اطلاعات را دارند. خدمات اینترنت یک گیگابیتی ACT در صد شهر اصلی هند ارائه خواهد شد. این شرکت در حال تکمیل پوشش شبکه خدمات نسل چهارم تلفن همراه خود نیز هست.