سرشماری اینترنتی اتباع خارجی به کافی نت ها سپرده شد

سرشماری اینترنتی اتباع خارجی به کافی نت ها سپرده شد
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۶

نوبت دهی اینترنتی و سرشماری اینترنتی از اتباع غیرمجاز خارجی به کافی نت ها سپرده شد.

به گزارش گرداب، به دنبال اجرای طرح سرشماری اتباع افغانستانی غیرمجاز ساکن در کشور، اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران و اداره اتباع خارجی برای انجام ثبت نام سراسری نوبت دهی به این اتباع در کافی نتهای سراسر کشور توافق کردند.

براین اساس اتحادیه صنف رایانه اعلام کرد: با توجه به توافق صورت گرفته با اداره اتباع خارجی و اتحادیه صنف فناوران رایانه تهران انجام ثبت نام سراسری نوبت دهی به اتباع خارجی توسط کلیه دفاتر خدمات حضوری اینترنت (کافی نت) از ۱۷ مردادماه به مدت ۲۰ روز کاری در سراسر کشور انجام می شود.

میزان مبلغ دریافتی بابت انجام این ثبت نام برای کافی نت داران دارای پروانه کسب در انجام تمامی مراحل، ۶ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

طرح سرشماری اتباع  افغانستانی غیرمجاز ساکن در کشور، برای اتباع افغانستانی«دارای مدرک اقامت منقضی شده » که در ایران سکونت دارند نیز اجرا می شود.

براین اساس اتباع افغانستانی مشمول طرح فرصت دارند تا ششم شهریورماه با ورود به سامانه اینترنتی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور و ثبت اولیه اطلاعات خواسته شده در قسمت مربوط به نوبت دهی، نسبت به اخذ نوبت جهت شرکت در طرح یادشده به صورت اینترنتی اقدام کنند .