سردار حاجی‌زاده:

سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا نفوذ کرده است

سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا نفوذ کرده است
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶

فرمانده نیروی هوافضای سپاه از نفوذ سپاه در مراکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در سال‌های اخیر خبر داد و گفت: اگر این اسناد را منتشر کنیم آمریکایی‌ها مفتضح می‌شوند.

به گزارش گرداب، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیرو هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی گفت‌وگویی در برنامه بدون تعارف بخش خبری 20:30 با بیان اینکه سپاه امروز به یک قدرت بزرگ در سطح جهانی تبدیل شده، گفت: همه دنیا از جمله آمریکایی‌ها به سوریه و عراق آمده‌اند تا این کشورها را تجزیه کنند اما نهایت آنچه اتفاق افتاد خواست ایران بود و من هیچ ارتشی را در دنیا همطراز با سپاه پاسداران نمی‌بینم.

حاجی‌زاده در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر موفق نبودن  حمله موشکی اخیر سپاه به داعش در سوریه،‌گفت: ما همزمان پهپادهایمان را در بالای منطقه داشتیم و فیلم اصابت سرجنگی موشک‌ها را نشان دادیم و افرادی که نظامی هستند متوجه موفق بودن آن شدند و بعد از این حملات بود که دیدیم رفتار دشمنان تغییر کرد. 

وی با بیان اینکه این موشک‌ها با دقت بالا به اهداف خود برخورد کرده‌اند، افزود: وقتی برای کسب اجازه از رهبری جهت این عملیات خدمتشان رسیدیم ایشان تأکید کردند که نباید غیرنظامیان در این حمله کشته شوند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه ما در سال‌های اخیر توانسته‌ایم به مرکز کنترل‌فرماندهی آمریکا در طول چند سال اخیر نفوذ کنیم،‌اظهار داشت: ما اسنادی در اختیار داریم که رفتار آمریکایی‌ها در عراق و سوریه را نشان می‌دهد و می‌دانیم که آمریکایی‌ها در اینجا چه کردند از کنار چه چیزی عبور کردند و چطور از داعش حمایت کردند.

حاجی‌زاده تصریح کرد: اگر به ما اجازه بدهند و این اسناد منتشر شود، آمریکایی‌ها بیشتر از گذشته افشا و مفتضح خواهند شد.

وی در خصوص ناوهای هواپیمابر آمریکا در منطقه اظهار داشت: یک زمانی این ناوها و ناوچه‌های آمریکایی برای کشورها موجب ترس بودند اما امروز به سیبل‌ها و اهدافی در دسترس تبدیل شده‌اند و این چیزی که ما می‌گوییم تبلیغاتی نیست. 

فرمانده نیرو هوافضای سپاه در خصوص برخی اظهارات مبنی بر اینکه برجام توانست تهدید را از کشور دور کند،‌اظهار داشت:‌این قدرت نظامی، رهبری و وحدت و یکپارچگی‌ ملت ایران بود که تهدید را دور کرد والا مذاکره فایده‌ای ندارد.

حاجی‌زاده همچنین اعتماد کردن به آمریکایی‌ها را بی‌فایده و غیرعقلانی توصیف کرد. 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص آقازاده‌ها و مشکلاتی که از جانب انها گریبانگیر کشور شده است، گفت: بسیاری از مشکلات و اختلاس‌ها از جانب همین افراد است برای نمونه فردی که 25 سال است مشکل درست کرده و زمین‌خوار است و برخی زمین‌های سپاه را هم در یکی از شهرهای کوچک سند زده است، اکنون در آنجا رئیس شورای شهر شده است. 

حاجی‌زاده در بخش دیگری از این گفت‌وگو در خصوص منع ورود سپاه به مسائل سیاسی، گفت: سپاه پاسداران هیچگاه در مسائل و موضوعات سیاسی دخالت نمی‌کند و اگر فردی در جایی کاری کرد نباید آن را به حساب کل سپاه گذاشت.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سپاه در برابر مادر بمب‌ها، پدر بمب‌ها را در اختیار دارد،‌گفت: صنایع دفاعی به پیشنهاد نیروی هوافضای سپاه یک بمب 10 تنی ساخته که این بمب‌ها در اختیار ما است و از هواپیماهای ایلیوشی پرتاب می‌شود و قدرت تخریب زیادی دارد.

وی در پایان در پاسخ به سوالی که آیا شما برای فرزندان خود سفارش و یا کاری کرده‌اید، گفت: یکی از پسرهای من که خیلی اصرار داشت توانستیم او را ١٥ روز به عنوان مدافع حرم به سوریه بفرستیم.