بهبود شرایط بازی‌های آنلاین

بهبود شرایط بازی‌های آنلاین
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات آماری از وضعیت شرایط بازی‌های آنلاین ارائه داد و استقرار سرورهای شرکت‌های تولیدکننده بازی را به پس از نتیجه‌گیری از مذاکرات موکول کرد.

محمدجواد آذری جهرمی در صفحه اینستاگرام خود، با اشاره به آخرین وضعیت بهبود شرایط بازی‌های آنلاین در یک ماه اخیر، نوشت: میزان پینگ در سه مقطع زمانی اندازه‌گیری شده و میزان بهبود مشخص است.

 وی در ادامه به وعده‌های قبلی خود درباره مذاکره با شرکت‌ها برای استقرار سرور در ایران اشاره و اظهار کرد: مذاکرات با شرکت‌های تولیدکننده برای استقرار سرورها در ایران در جریان است و نتایج متعاقبا اعلام خواهد شد.



وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین خاطرنشان کرد: ممکن است سرویس‌دهنده شما این زمان را به دلیل کیفیت شبکه خودش ارائه نکند. می‌توانید در زمان خرید سرویس به این مشخصه توجه کنید. از شرکت‌های ارائه کننده خدمات خواسته‌ایم بسته ویژه‌ای برای بازیها در نظر بگیرند و ارائه کنند.

به گزارش ایسنا، وزیر ارتباطات در یک ماه اخیر توجه ویژه‌ای به بازی‌های رایانه‌ای و آنلاین نشان داده و از طریق صفحه اینستاگرام خود با گیمرها ارتباط برقرار کرده و وعده بهبود شرایط در این بازی‌ها را داده است.