داده نما/ بایدها و نبایدهای امنیت تلفن همراه

داده نما/ بایدها و نبایدهای امنیت تلفن همراه
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶

امنیت تلفن همراه این روزها از ضروریاتی است که کاربران ملزم به رعایت آن هستند، اینفوگرافی این خبر به شما خواهد گفت برای اینکه فضایی امن داشته باشید چه موضوعاتی را رعایت کنید.

به گزارش گرداب، استفاده از گوشی های هوشمند و بهره مندی از نرم افزارها و قابلیت های این ابزار الکترونیک این روزها دیگر با زندگی همه ما عجین شده است، اما همانطور که در فضای حقیقی نیازمند برقراری امنیت برای خود هستیم، باید به این موضوع نیز توجه داشته باشیم که در عصر اطلاعات که به واسطه اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیاری از مرزهای فیزیکی از بین رفته است، ابزارهای هوشمند می توانند در این دنیای بدون مرز محلی نا امن برای اطلاعات شخصی شما باشند.

به سرقت رفتن اطلاعات شخصی اعم از فیلم و عکس، هک شدن حساب های بانکی، سوء استفاده از اکانت شبکه های اجتماعی افراد و ... از جمله مسائلی است که بخشی از اخبار این روزهای فضای مجازی را به خود اختصاص داده است.

 دانلود کردن اپلیکیشن از وب سایت های معتبر، خرید آنلاین نکردن از وای فای عمومی، به روز بودن سیستم عامل و نرم افزارها، استفاده از دیوار آتش، استفاده از اپلیکیشن های امنیتی و ... از جمله مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

بیش ازنیمی از کاربران گوشی های هوشمند از امنیت موبایل ها اطلاعی ندارند، در اینفوگرافی زیر لیستی از کارهای درست و نادرست برقراری امنیت موبایل و اطلاعات در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

داده نما/ بایدها و نبایدهای امنیت تلفن همراه