میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارتباطی ارزیابی می شود

میزان رضایتمندی مردم از خدمات ارتباطی ارزیابی می شود
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۶

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، طرح سنجش و ارزیابی میزان رضایت مردم از دریافت خدمات ارتباطی را آغاز کرد.

به گزارش گرداب، مازیار کشاورز معاون توسعه مدیریت و امور منابع رگولاتوری با اعلام آغاز طرح «ارزیابی رضایتمندی ذینفعان از خدمات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات»، جزئیات آن را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه طرح سنجش رضایت ذینفعان، مردم، دارندگان پروانه خدمات ارتباطی و واردکنندگان تجهیزات این حوزه را شامل می‌شود گفت: در بخش مربوط به مردم، رضایت آنان از خدمات در ۳ بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت، ارزیابی می‌شود.

معاون رگولاتوری افزود: در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنایی آنان با رگولاتوری و... سنجش می‌شود.

کشاورز درباره نحوه شرکت مردم در طرح سنجش رضایت ذینفعان حوزه ICT اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند از امروز تا دو هفته آینده با مراجعه به آدرس survey.cra.ir در اجرای این طرح مشارکت کنند.