به منظور ارائه الگوهای صحیح کاری؛
یک شرکت فناوری، نرم افزار هوش مصنوعی خاصی ابداع کرده که قادر به مدیریت و بهبود ارتباطات کارکنان به خصوص در شرایط حاد احساسی و عاطفی است.
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۶۹۵۹
به گزارش گرداب، این شرکت می گوید با استفاده از این برنامه می توان شرایط سالم تر و بهتری را در محیط های کاری حاکم کرد. اما حجم اطلاعاتی که از این طریق از افراد جمع آوری می شود، می تواند امنیت و حریم شخصی آنها را به خطر بیاندازد.

شرکت Loris.ai مدعی است این نرم افزار هوشمند به مدیران شرکت ها هم کمک می کند تا مشکلات ناشی از ارتباطات نامناسب کارکنان خود را برطرف کنند و الگوهای صحیحی را در این زمینه در محیط های کاری حاکم کنند.

Loris.ai می گوید نرم افزار یادشده در آزمایش های اولیه موفقیت زیادی داشته، هر چند هیچ اطلاعاتی را در این زمینه افشا نکرده است. این شرکت برای تولید نرم افزار مذکور ۲ میلیون دلار بودجه از افراد و موسسات مختلف دریافت کرده است.

برخی متخصصان هشدار می دهند چنین نرم افزاری می تواند اطلاعات ذی قیمتی را در مورد میلیون ها کارمند شرکت ها و موسسات مختلف جمع آوری کند و با تحلیل رفتارهای آنها درک کاملی از شخصیت و عادات افراد پیدا کند. همچنین بیم آن می رود که فروش این اطلاعات به اشخاص و شرکت های ثالث مشکلات زیادی را در زمینه امنیت و حریم شخصی به وجود آورد.
نظر شما :
نام:
ایمیل:
* نظر:
* کد امنیتی:
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد