ارائه اطلاعات جامع و تخصصی محصولات و شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات

ارائه اطلاعات جامع و تخصصی محصولات و شرکت‌ها در حوزه فناوری اطلاعات
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۶

دبیر ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی از گردآوری محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور حوزه مخابرات و ارتباطات در قالب کتاب تخصصی خبر داد.

به گزارش گرداب، دکتر مهدی فقیهی با اشاره به چاپ اولین کتاب محصولات و خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور در حوزه مخابرات و ارتباطات، گفت: در این کتاب محصولات دانش‌بنیان حوزه مخابرات و ارتباطات کشور تهیه و تدوین شده و در اختیار فعالان این حوزه قرار گرفته است.

به گفته وی، تا پیش از این مرجعی برای شناسایی این محصولات و خدمات به شکل متمرکز و قابل استناد در کشور وجود نداشت.

فقیهی با بیان اینکه اطلاعات این کتاب به‌زودی بر روی سامانه آنلاین با همین نام در اختیار عموم قرار خواهد گرفت، یادآور شد: از این طریق امکان شناسایی، معرفی و ارائه محصولات و شرکت‌های جدید برای عموم مردم فراهم می‌شود.

دبیر ستاد فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی همچنین اضافه کرد: در پی تغییر برنامه‌های ستاد در سالی که گذشت و رسالت جدید ستاد در آینده اقداماتی از این قبیل جهت شناسایی توانمندی‌های شرکت‌های این حوزه، ایجاد تعامل و ارتباط میان شرکت‌ها و سازمان‌ها و شکل‌گیری اکوسیستم توانمندسازی کسب و کارهای نوپای این حوزه جهت توسعه و پیشرفت این شرکت‌ها در دستور کار ستاد فناوری اطلاعات قرار گرفته است.